hallo, kan iemand mij wat advies?

S

samuel

Guest
Nu ben ik ontwerp uitlezing circuit van infrarood detector.Ik wil doen wat som functie en de gemiddelde functie.Dat wil zeggen de eerste som huidige signaal van infrarood detector signaal en neem dan zestig pecent van de gemiddelde stroom van sommering stroom.

bedankt, iedereen.

Samuel.

Nou, tellen twee stromingen is slechts toetreden tot de twee takken met de huidige in dezelfde richting

Tacking 60 procent is ook eenvoudig, gewoon een stroom spiegel met die factor.

Ik weet niet zeker wat je bedoelt met gemiddelde.Is het een sinusvormig signaal en je wilt dat de rms-waarde, of u wilt aan lawaai voorkomen of wat?

hallo, PaloAlto

Ik wil een bedrag van 320 infrarood singals, dan averege ze, eindelijk, neemt 60 procent van het gemiddelde signaal.elke infrarood singal is 300nA.

nogmaals bedankt.

Join ze allemaal in een enkele lijn
Gebruik de huidige spiegels op schaal met 0,6
Nu heb je de (60%) som van allemaal, als je beneden het niveau 320 keer, dat is de gemiddelde

Dat zou u het resultaat, moet u de berekening van de fout dat de huidige spiegels introduceren om te zien of het haalbaar is of niet.Sommige nummers en check it

Nu wil ik naar willekeur te nemen percentage van de som, bijvoorbeeld, 0,4 0.5,0.6.0.7 en zo verder door externe controle-signaal.

hoe de uitvoering van deze functie?

zoals PaloAlto vermeld - gebruik huidige spiegels.U kunt meerdere lopende spiegels met verschillende ratio's en selecteer deze door externe digitale signaal.

Maar extern signaal niet kan beheersen dit percentage continu.

Als u de controle analoog signaal wordt dan is het heel moeilijk.Ik denk dat we ervan uitgegaan dat stuursignaal is digitaal.
Maar je kan nog steeds gebruik van soortgelijke aanpak door de uitvoering van A / D en selecteer nogmaals de huidige spiegels.- Maar het zou discrete weer.

Ik veronderstel dat je kunt transimpedence versterker gebruiken om de som te transformeren van de huidige naar spanning, dan versterken met een factor.Toegevoegd na 3 minuten:Nou, als je wilt athe gemiddelde te krijgen, kunt u versterken de spanning met een factor helft.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back