K
kan1
Guest
Ik probeerde met model circulaire patch antenne (en haar variatios) rendement verlies, impedantie en vswr kenmerken met FEKO.Ik gevoed met voer vlakbouw methode en gebruikt de formule om de impedantie match van 50ohms op antenne.De simulatie werkte perfect.Maar de dB (S11) parameter lijkt te zijn verschoven en op dat moment impedantie en vswr juist is en indien het rendement verlies juist op dat moment impedantie en vswr is lijkt te hoog.Nu probeer ik te voeden dezelfde structuur met veranderende meshing maar niets werkt met deze.Ik gebruikte deze waarden, straal = 38, vlakbouw breedte = 1,5 mm, en insetfeed is 3,5 met epsr = 4.5.I m met behulp van microstip haven aan het eind van diervoeders.Ik denk dat er een probleem is in de parameters die ik heb gebruikt.Kan iemand uitleggen hoe te gebruiken Microstrip goed te voeden pleister op vlakbouw locatie.Ik gebruikte de manier waarop ze wordt hier beschreven in het document.Ik ben niet zeker waarom het wasnot goed werkt ...Gelieve het oplossen van mijn probleem op ur vroegste ...Bedankt ....