H-Bridge omvormer design - PWM om zowel PMOS en NMOS rijden

A

air23

Guest
hey iedereen, ik ben op dit moment het ontwerpen van een H-Bridge omvormer die de uitgang 120 V RMS bij 60 Hz van een 170 V DC. Ik heb besloten om 2 PMOS MOSFET te gebruiken voor de hoge kant schakelen en 2 NMOS MOSFET's voor lage kant schakelen. Ik heb ook gevonden een PWM chip ( http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/motorola/SG3525AN.pdf ) die dual output tot en met 2 sets van MOSFET onder controle heeft. Mijn vraag is hoe kan ik gebruik maken van deze PWM om zowel PMOS en NMOS rijden op hetzelfde moment??? Bedankt voor uw tijd, air23

Hallo, waarom het gebruik van p-type mosfet voor hi kant? Waarom dan niet met behulp van N-type mosfet voor zowel hi en lage kant.

Hoi, als je whant tot H brug arrangement te rijden, kunt u IR21xxx-serie gebruiken voor uw Hi en Low brug drivers, bijvoorbeeld IR2110, kan IR2113.you ook down loaden van de datasheet het zal helpen.

Hoi, Als u PMOSFETs dat er genoeg VDS rating hebben, kunnen de huidige behandelen en de juiste manier kan worden gereden, dan is er geen probleem. Anders, kunt u terecht voor NMOSFETs en rijden ze met L6384, L6385, IR2110/IR2113, etc. Hoop dat dit helpt. Tahmid.

Hallo, ik ben het bouwen van een 3-fase brugschakeling voor een BLDC motor. Ik zou graag willen weten wat de betere manier en waarom? 1) Gebruik de 3 N-MOSFET voor de lage kant en 3 P-MOSFET voor hoge kant met de hoge kant mosfet aangedreven door een NPN transistor of 2) N-mosfet Gebruik voor hoge en lage kant, maar gebruik maken van een L6385 driver voor de hoge kant Welke methode beter? en waarom? in termen van prestaties en kosteneffectiviteit ook, waarom is een MOSFET de voorkeur geven boven een BJT op te treden als een schakelaar in een H-brug? Thank You.

Hallo allemaal, In omvormers, de bootstrap condensator is die tussen de Drain van de S1 en de bron van S2??? is het?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back