Guide Lines verzenden van gegevens via ethernet [ENC28J60 dsPIC33F]

• Thread starter bluethunder7000
  • Start date
B

bluethunder7000

Guest
Hoi

Ten eerste zou ik willen illustreren het belangrijkste onderwerp van mijn probleem.Ik ben de voorbereiding van een project met dsPIC33F; Ik kocht de raad van Mikroelektronika en kocht een aantal andere extra planken met inbegrip van de ENC28J60.

Ik moet voor het verzenden van gegevens tussen mijn laptop en de raad dsPIC33F via Ethernet-verbinding.

Ik heb ongeveer drie weken om te lezen en de werking van de Ethernet-module ENC28J60, dsPIC33F en sommige protocollen zoals TCP / IP te begrijpen.

Het belangrijkste probleem dat ik heb, dat ik niet weet waar de juiste begin van gegevens tussen ENC28J60 en dsPIC33F in de juiste manier te sturen.

Ook heb ik niet gevonden elke volledige project op het internet om het als een gids voor mij.

Ik gebruik de Mikro C-compiler en de gegevens die ik nodig heb is het overbrengen van waarden (alleen cijfers).

Nu zou ik graag weten wat hulp voor mij op de juiste manier voor dit probleem of een compleet project in C kan het gebruiken als een gids plus Ik wil graag de benodigde programma's die ik heb om het te gebruiken op de laptop om de ontvangen weten gegevens van de dsPIC33F planken

BR

Is er een kans om hulp te krijgen hier?

Ik heb een extreem gids voor dit probleem

Hallo ik ben ook geïnteresseerd in dit project.

Dit is goed.

Ik ben niet zeker of dit helpt -
1.To werk gaan, moet je kunnen hebben verbinding tussen twee systeem (fysieke verbinding) om te testen.Juiste kabel.Als u verbinding maakt pc's rechtstreeks vervolgens Crosswire aansluitkabel.
2.Het de code die zal draaien op beide machines (met de juiste netwerk instellingen) en de verbinding ingesteld.

Dan komt het verzenden van gegevens.Voordat dat er heel veel werk op het krijgen van verbinding.

Sayem Ahmed schreef:

Hallo ik ben ook geïnteresseerd in dit project.Dit is goed.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back