gsm-straling kabinet

A

ajhsu

Guest
Hoi
Mobiele telefoon heeft geschiedde FTA.
Een van testmateriaal heet "straling emissie"
in GSM-12.2.

Ik zag ETSI GSM 12.2.1, die heet "cabinet straling"
Door mijn eerdere ervaring, we altijd test "straling emissie"
door de lucht link de BS voor het testen.

Is "cabinet straling" bedoelen we hoeven niet te kamperen op BS
via de lucht link en gebruik RF Calbe plaats.En dan gebruik ontvangende antenne
haar valse emissie measeure zonder via antenne?

Is dat een van de manier om deze test proces?
Hartelijk dank.

Voor kast straling gebruikte ik ofwel een ETS-Lindgren (http://www.emctest.com) afgeschermde kamer, of een 3m echoloze antenne kamer.Moeten voorzichtig zijn hoe correleren de resultaten.
De mobiel is in de loop-back met CMU200, of inactiviteit, of stand-by, afhankelijk door meting.

groeten

Ik weet niet understant de definitie van "kabinet straling".
Kunt u mij meer vertellen?
Hartelijk dank.

Uitgestraalde ongewenste emissies, toen de MS is toegewezen een kanaal, worden eventuele emissies uitgestraald door het kabinet en de structuur van het mobiele station, inclusief alle onderlinge aansluitingen.

Dit is ook bekend als "kabinet straling".
De eisen gelden voor alle soorten GSM850/900/1800/1900 MS.De proef geldt voor alle soorten van MS, met uitzondering van de test bij extreme spanningen voor een lidstaat waar een praktische verbinding met een externe voeding, is niet mogelijk.
Een 'praktische verbinding "wordt uitgelegd is het mogelijk om extreme spanningen verbinding te maken met de MS zonder zich te bemoeien met de configuratie van de lidstaten op een wijze die zou kunnen afdoen aan de test.
Raadpleeg 3GPP TS 51.010-1 versie 5.4.0 Release 5 (voormalig GSM 11.10) - 12.2.1 MS in een kanaal toegewezen

groeten

Het spijt me.Ik nog steeds niet krijgen.

Het kabinet is het aansluiten van NEN-straling door de lucht link of RF-kabel?
Bedankt voor uw advies.

De mobiele is aangesloten op een computer-interface met behulp van een kabel (serieel, USB, cradle, enz.), en is verbonden met een RF-Test Set of BS, straalde met behulp van een link.

Neem mij niet kwalijk,
Wat is het doel om MS verbinding te maken met PC-interface?
Te passen wat?
Bedankt voor uw advies.

Alle mobiele telefoons kunnen gebruik maken van een interface (om de software update te downloaden / uploaden toepassingen, hands-free, lader, enz.)
De test kijkt niet alleen om de uitstoot van de mobiel door zelf, maar ook om te zien stralen als de mobiel is aangesloten op een interface.Soms is het mogelijk om enorme straling hebben via verschillende havens (seriële interface, handsfree-poort, enz.).Op dit punt aan de eisen uit FCC zijn strenger dan ETSI.

"De eisen gelden voor alle vormen van GSM850/900/1800/1900 MS. De proef geldt voor alle soorten van MS, met uitzondering van de test bij extreme spanningen voor een lidstaat waar een praktische verbinding met een externe voeding, is niet mogelijk. "

Sorry voor een domme vraag.
Ik begreep niet wat bovenstaande zin Menas.
Kunt u me vertellen wat hij zei?"Niet mogelijk" voor wat???
Bedankt.

Als de test setup niet toe dat u een externe voeding aansluiten op uw mobiel, (ter vervanging van de interne batterij), hoeft u niet aan extreme spanning test.Dit is de reden dat soms de spec zegt:
"In gevallen waarin de praktijk geen verbinding kan worden gemaakt op de voeding, stelt de MS-accu's bestemd bron worden gebruikt."

Bedankt voor uw hulp.
Maar een van de test doel is getest onder extreme spanning.
Als het niet kan worden getoetst via praktische aansluiting en gebruik dan echt
batterij in plaats daarvan, hoe om te testen extreme spanning staat?
Bedankt voor uw vriendelijke hulp.

Ik weet niet waarom ze willen kabinet straling test door MS.

In mijn ervaring, moeten we "cabinet straling" test voor mensen zekerheid.U weet dat de grote radio-signaal straling schadelijk voor de gezondheid wil van mensen.

In mobilephone systeem, weet u dat er aansluitingen voor signaal komt uit de kast om antenne en ze kunnen leveren signaal uitgestraald rond en kan ham werk wonen.Als u dit testen en ervoor zorgen dat de uitgestraalde is aanvaardbaar niveau, kunnen de mensen werken op locatie.Toegevoegd na 55 seconden:Ik weet niet waarom ze willen kabinet straling test door MS.

In mijn ervaring, moeten we "cabinet straling" test voor mensen zekerheid.U weet dat de grote radio-signaal straling schadelijk voor de gezondheid wil van mensen.

In mobilephone systeem, weet u dat er aansluitingen voor signaal komt uit de kast om antenne en ze kunnen leveren signaal uitgestraald rond en kunnen ham gezondheid van de werknemers.Als u dit testen en ervoor zorgen dat de uitgestraalde is aanvaardbaar niveau, kunnen de mensen werken op locatie.

Daarom is zij verplicht om deze test voor de continuïteit van het werk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back