GSM PA ontwerp?

P

Patriot

Guest
Of de input en output matching matching chip zijn uitgeschakeld of niet? Om de inbreng VSWR, ik moet twee indcutors uit de chip, een in serie, de andere is shunt, maar ik dacht dat het kost te veel ruimte in de module,

Ik heb ook geprobeerd deze methode: gebruik een inductor (obligatie-draad) in serie met de emmiter voor feedback, die kan toenemen Zin, echter het
is niet genoeg becase van het kleine inductantie.

Kan iemand een aantal suggesties over de input matching? Of sommige ADS PRJ over GSM-PA,

Thanks in advance!
Laatst gewijzigd door Patriot op 20 april 2007 3:50; bewerkt 1 keer in totaal

do u het ontwerp van de module door urself, of het is klaar, en u moet overeenkomen met het

khouly

Ik ontwerp het GSM-PA-chip, behalve de power controller door mijzelf, en pakket in een module,
Heeft iemand ervaringen van GSM PA ontwerp?

De trend van vandaag in GSM PA ontwerp is het integreren van beide, de input en output bijpassende componenten.
Voor de integratie van de output bijpassende componenten kan een uitdaging, probeer niet opofferen efficiëntie en uitgangsvermogen.
De laatste fase choke inductor, en ook enkele van de smoorspoelen deel van de input / output-match kan worden gerealiseerd met behulp van obligatie-draden.Er zijn een heleboel GSM PA s op de markt die gebruik maken van deze aanpak.
Let op dat de serie obligatie draad op de zender kan de efficiëntie van de PA.
De vertekening van elke fase is ook erg belangrijk voor deze PA.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back