M
movie_freak
Guest
Hoi,
Ik gebruik SIM300d GSM-module.
Gebied 1:
Zijn er AT-commando's, die gebruikt kunnen worden om te stoppen CBM.
Ik krijg CBM: 6128,50,1,1,1
CBM: 6128,50,1,1,1
opnieuw en opnieuw .. en de module hangt enige tijd in deze ..
Hij doet het zelf dus zonder het verzenden van de opdracht AT CSCB =...
Dus moet er een manier voor het stoppen van dit ..Nummer 2:
Mijn GSM-module wordt automatisch geregistreerd met het netwerk zo snel als ik de module op.Nu na enige tijd als ik heb geen signaal van de module krijgt de-geregistreerd.Dit is allemaal prima ..Als de signalen beschikbaar zijn opnieuw niet registreren door zich aan bij het netwerk.
Een mogelijke oplossing zou zijn wanneer de module is de geregistreerde met het netwerk kunnen we knippen de macht van de module en start het weer ..
Maar in dit geval hoe zal ik het uit ..of weet wanneer de module is de geregistreerde ..Dus is er geen manier van doen .., zo niet dan hoe zal ik figuur uit de de-registratie ..
Many thanks,
Surya
Ik gebruik SIM300d GSM-module.
Gebied 1:
Zijn er AT-commando's, die gebruikt kunnen worden om te stoppen CBM.
Ik krijg CBM: 6128,50,1,1,1
opnieuw en opnieuw .. en de module hangt enige tijd in deze ..
Hij doet het zelf dus zonder het verzenden van de opdracht AT CSCB =...
Dus moet er een manier voor het stoppen van dit ..Nummer 2:
Mijn GSM-module wordt automatisch geregistreerd met het netwerk zo snel als ik de module op.Nu na enige tijd als ik heb geen signaal van de module krijgt de-geregistreerd.Dit is allemaal prima ..Als de signalen beschikbaar zijn opnieuw niet registreren door zich aan bij het netwerk.
Een mogelijke oplossing zou zijn wanneer de module is de geregistreerde met het netwerk kunnen we knippen de macht van de module en start het weer ..
Maar in dit geval hoe zal ik het uit ..of weet wanneer de module is de geregistreerde ..Dus is er geen manier van doen .., zo niet dan hoe zal ik figuur uit de de-registratie ..
Many thanks,
Surya