GSM-modem sim300 + foto zonder MAX232 ...

A

avrsanju

Guest
hai allemaal, gsm modem sim300 + foto zonder MAX232 ... (IAM met behulp van 3,7 volt batterij voor mobiele telefoon foto-en modem.) Kan ik properley communiceren met modem en viceversa ik niet geïnteresseerd om max 232, adviezen me pls gebruiken?..: !

sim300 heeft MAX232 circuit in het ... dat betekent dat het wordt omgezet TTL naar RS 232 logica ... kun je niet overslaan maz 232 op de controller kant .... je kunt het niet doen

Als ik kan zien uit de datasheet [URL = "rainbow.com.ua/upload/files/modemi/SIM300_HD_V1.06.pdf -"] rainbow.com.ua/upload/files/modemi/SIM300_HD_V1.06.pdf - [ / URL] U kunt de Sim300 rechtstreeks aansluiten op de microcontroller zonder de Max232. Check pagina 16 in de datasheet, zul je merken dat de seriële interface van een "TTL" spanningsniveaus heeft. Dus, heb je niet nodig om een ​​MAX232 gebruiken. Hoop dat dit helpt.

je kunt dit niet doen met de ontwikkeling bestuur. maar als u uw eigen bord ontwerpen je niet nodig hebt level converter te praten tussen de foto ans sim300.

i compleated dit zonder gebruik te maken MAX232 ..... 16f676-(TX) -> SIMCOM sim300 rx in, sim300 tx naar 676 PIN RA_2 (i # int ext gebruikt om paal het signaal + timedgetc () om te filteren op _ antwoord. van sim300 ).... maar sommige char ontbreken ... Maar goed, ik kan lekker sms versturen ..)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back