GSM-gebaseerd automatisch brandmelder SAFETY SYSTEM

S

shiliba

Guest
Lieve allemaal technologen. Ik voel me gelukkig om mijn ideeën te uiten op dit forum, ook al zijn ze niet nieuw zijn, ik doe mijn project op de titel boven nodig ik assistentie en suggesties op het schema, codes etc, ben ik van plan om thermistor gebruiken als een temperatuursensor, 16f877 als een PIC, max. 232 voor koppeling met een GSM modem HT-W2101.

Hallo Het is goed om te zien dat je de apparaten geselecteerd, zodat nu alles wat je nieuw is de code en de compilers ... Nu is de vraag wat compiler je gebruikt om het programma te ontwikkelen en heb je het idee over de interfacing rol hebben? Replay terug met de details en ik kan u helpen vanaf daar .. Joydeep

Bedankt voor het antwoord broer, de compiler die ik wil gebruiken is mikroC, ook ik heb een beetje idee over de interfacing,

Ik ben klaar met mijn project en alles ging goed, ondanks van geen steun van de online technologiest, maar als iemand wil mijn idee Iam klaar toshare tevoren wat ik heb en ik weet

Beste Santoshaxl, ik ben het krijgen van een probleem op het bevestigen van de schema's, circuits en andere beschrijvingen, vertel me wat moet ik doen dat ik de volledige cyclus van mijn project, die de technologie van de PIC gebruikte post.

te verwijderen van de eis voor een niveau shifter, zoals de MAX232 vind ik het is eenvoudiger te gebruiken modems, zoals de WISMO228, kunt u deze direct koppelen aan de UART van een PIC (vergelijkbaar met GSM-modems) [url = http://www .linkwave.co.uk/products/list/sierra_wireless_wavecom_wismo_218_228] Wavecom WISMO 218/228 - Linkwave [/url]

Heel erg bedankt Hrace1 voor de sterke suggestie, zal ik werken aan het zo spoedig mogelijk.

Geachte Santoshaxl, krijg ik een probleem op het bevestigen van de schema's, circuits en andere beschrijvingen, vertel me wat moet ik doen dat ik de volledige cyclus van mijn project, die de technologie van de PIC gebruikte post [/. QUOTE] moet je hulp vragen van edaboard admin

Bedankt voor uw antwoord Santoshaxl, zal ik vragen aan de edaboard admin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back