GSM-cel (cluster) planning op basis van het verkeer [MATLAB]

T

Templar

Guest
Hallo, hoe kan ik het ontwerp van de grootte van de cellen met behulp van MATLAB op basis van het verkeer niveaus? Met andere woorden, ik heb een kaart van abonnees en ik wil de clusters en cellen die zal bevatten die gebruikers en hen dienen design. Hoe kan dit worden gedaan met behulp van MATLAB? Ik heb een aantal zoekopdrachten, maar ik heb ze niet begrijpen van de SOM toolbox (of iets dergelijks) en neurale netwerken, geen ideeën?? Alsjeblieft, ik heb wat hulp nodig guys: cry:

hi lieve Ik denk dat je vindt het wat handig als u de demo's te ontdekken in de communicatie toolbar Nadeem

Hallo daar, hoe kan ik het ontwerp van de grootte van de cellen met behulp van MATLAB op basis van het verkeer niveaus? Met andere woorden, ik heb een kaart van abonnees en ik wil de clusters en cellen die zal bevatten die gebruikers en hen dienen design. Hoe kan dit worden gedaan met behulp van MATLAB? Ik heb een aantal zoekopdrachten, maar ik heb ze niet begrijpen van de SOM toolbox (of iets dergelijks) en neurale netwerken, geen ideeën?? Alsjeblieft, ik heb wat hulp nodig guys: cry:
Een cel is een covrage gebied en er is drie types van cel-cel een Micro 4 meter tot 400 meter 2 Macro cel 1 km tot 5 km 3 Pico-cel een meter naar m meter deze zijn cel soorten en we moeten cluster als onze netwer is overloop of conjestion optreden betekent dat we de gebruiker de capaciteit overschrijdt op ons netwerk, zoals 124 radiokanaal capaciteit van een BTS of een cel en we hebben 125 gebruiker dus we moeten clustering om deze gebruiker accoumudate en we verminderen de celgrootte en .. cluster is de groep van het aantal cellen en we dezelfde frequentie hergebruik in deze cluster ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back