GSM Alarm voor een auto verzoek om middelen

R

rimaz_786

Guest
Beste vrienden please help me wat Linkz om informatie te krijgen over GSM alarm voor de auto .. en ik heb een idee i dnt no whther de juiste of geen-(sensor circuit koppeling met een mobiele n transmittng sms naar de andere mobiele door gebruik te maken PIC instructies) - Waitng voor uw antwoorden ... Dank jullie ..

Bedankt voor ur antwoord pranam77 .. zijn ingewikkeld om understnd en nt genoeg van documenten aan het concept understnd, ik bedoel er is geen een schakelschema en anyting ca de verzendende levensmiddelen.

heeft me geholpen [/color]" knop [quote = rimaz_786] zijn ingewikkeld om te understnd en nt genoeg van documenten aan het concept understnd, ik bedoel er is geen een schakelschema en anyting ca de verzendende levensmiddelen.
U kunt schema's met code te vinden op de gegeven webpagina. Je moet zoeken. Er zal een download link met rode kleur. Voor het verzenden van de auteur heeft een optie om Siemens of Erricson Mobile te gebruiken voor zover ik me herinner. De webpagina leest :........ "GSM noemen alarm is een apparaat dat een bestemming nummer via Siemens of Ericsson GSM-telefoon (19.200 bps RS232) zullen noemen Het heeft een sensor-ingang en een andere ingang.. - Staat (stanje) Als state-ingang is = 0V is dan het apparaat is" actief "en het monitoren van de sensor-ingang. Het apparaat is gedeactiveerd wanneer de staat pin is verbonden met Vcc (+). Sensor-ingang wordt geactiveerd door 0V. In het project-bestand voor downloaden, vindt u een JPG-afbeelding die beschrijft hoe het programma van het aantal u wenst te worden genoemd wanneer het alarm occures Ik hoop dat je sommige gebruiken voor dit apparaat te vinden, zoals ik deed -.. voor mijn auto ' U zult zelden gekookt voedsel met een lepel voeden service:. D: D: D Cheers.

bro i cant zie geen download link .. en de schema's met code .. im erg nieuw op dit forum ... Als u dnt geest kan je e-mail mij de link rimaz_786@yahoo.com Ik drukte op de knop geholpen als u gezegd

Je moet erg geduldig te kijken naar de pagina. You''ll vinden de rode knop met de download link onder de 2e foto van het project op de pagina. Snap van de knop plaats op de pagina wordt gegeven. Kijk op dezelfde locatie op de pagina. Proost

foto dank voor de link.but het probleem is i dnt understnd Thaise taal, is dere een andere link .. dank u nogmaals voor het soort werk op me .. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 13 minuten: [/color] [/size] paranm ... i tooo dank je .. in dat bestand dnt hebben een schmatic diagrm n geen AT-commando's en geen coderingen ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back