GSM 900 Repeater ontwerp

Z

zac79x

Guest
Eerste hallo voor iedereen, het moet mijn eerste post hier ...
Ik
ben "proberen" om een GSM 900 repeater met deze regeling:
Richtlijn antenne -> LNA -> AMP AGC -> PA -> omnidirectionele antenne
Richtlijn antenne <- AMP <- AMP AGC <- omnidirectionele antenne
De antennes zijn hetzelfde,
ik gebruik Diplexers op elke zijde.
Dus de vragen:
Hoeveel de totale winst voor de bovenkant (en onderkant) versterkers, als ik wil een goed functionerende repeater voor een zwak signaal buiten?
Wat power output moet ik gebruiken op de pas?
Sommige documenten of koppelingen naar informatie?

Hoi,

U vraag is in het algemeen!
U rest veel parameters

wanneer u zeggen zwak signaal hoeveel do u betekenenIn het algemeen (Ik zal een aantal parameters van mijn systeem):
U ontvangt van BS te Repeater tussen ÷-60dBm-90dBm.
Uw PA veronderstel op ongeveer 30dBm (opnieuw alle nummers zijn afhankelijk van afstand en natuurlijk mobiele kanaal parameters zoals do u doorgeven LOS enz. ..)
Een van de belangrijkste parameters is de totale DL UL totale Gain veronderstel op minder dan isolatie van de beide Diplexers (van TX naar RX) van de factor van minstens 12dB.

DavidToegevoegd na 1 minuten:
In mijn systeem:

DL winst was Glna = 60dB, G_PA = 30dB
UL winst was Glna = 45dB, G_PA = 30dB

David

Sorry voor de ontbrekende parameters, maar het
is een nieuw terrein voor mij.Enkele gegevens:
Uplink 890-915 MHz, Downlink 935-960MHz
Ik
ben na te denken over een klasse B of hybride breedband repeater.De dienst antenne moet in staat zijn om een nabije veld dekking van ongeveer 20m * 20m.Dit moet een BDA voor thuis of op kantoor gebruik in GSM-band alleen.
Ik heb problemen met het vinden van geschikte SAW filters, dus
ik ben niet in staat om hoge TX-RX isolement ...
Voor de PA fase probeer
ik te gebruiken RF2104, voor de LNA de AVAGO'S ATF33143.Interstage ampère gebruik breedband MMIC of BJT transistoren.
Toelating Ik ontvang-90dBm bij de donor antenne, en ik wil een nabije veld dekking van ongeveer 20m 20 m, zijn:-10dBm ten dienste antenne genoeg?

Hoi,

I want a near field coverage of about 20m 20m.

Gelieve expain:
Ik wil een nabije veld dekking van ongeveer 20m 20 m.

DavidToegevoegd na 6 minuten:Hoi,

Over de zaag filters
Probeer te zoeken voor hen op: EPCOS en Sawtec (triquint) (kan zijn dat ik een fout gemaakt met de namen, maar ze vrij zeker THEY WILL HAVE IT!)

David

Ik heb een verkeerd, ik bedoelde 20m * 20m gebied dekking in de buurt van de dienst antenne (de veronderstelling een omnidirectanional antenne).De donor antenne is geplaatst met een voldoende afstand van de dienst antenna.Your antwoorden en suggesties worden zeer gewaardeerd!

Oke,

Als u behoefte aan iets anders laat het me weten!

David

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back