Ground bouncing

Het is wanneer er een inductie van de grond pin op de IC bij een punt dat is de gemeenschappelijke basis voor het hele systeem of circuit.Als de IC-schakelaars, huidige stromen door deze impedantie en maakt de grond referentie van het circuit in de IC worden groter potentieel dan de referentie voor de buitenwereld.

De remedie is om dit inductie erg klein door de invoering van de grond pin op de PC massaplaat laag met de minimale lengte van sporen op de via en het maken van de brede sporen en maken het via een grote diameter.

Dit veroorzaakt andere problemen, zoals het verminderen van de routing-opties, op de PC aan boord en dus een compromis met de sporen en via breedtes wordt gemaakt.

kan iemand uitleg geven over het concept van virtuele pin gebaseerd Routing

Een virtuele pin is gewoon een evenwicht punt tussen de pinnen van een net.Het is niet een echte pin, en kan zelfs niet via een geboord toen de routing taak is compleet, maar is slechts een locatie om de plaats van de vertakking punten interconnectie te houden.Daarom gebruik je een virtuele als een pin-terminal aan een boom vantot definiëren zodat vertraging, lengte, breedte en klaring regels worden ingesteld op impedantie controle en scheef te minimaliseren.

Naar mijn mening is de grond stuiteren vooral gewekt door de spoel tussen de Power en Gnd.Het is dus noodzakelijk om de inductie van de macht vliegtuig en de grond vlak lager.De beste methode is het verkorten van de duur van de macht te sporen en op de grond op te sporen.

Ground Bouncing wordt veroorzaakt door de ongewenste inductantie aan de leiding van de grond.Dus kunnen we ons richten op de PCB lay-out op de grond pinnen.

Hoe kan ik verminderen de EMC, EMI, ESD van de PCB.
wat zijn de belangrijkste parameters ik heb de zorg voor hetzelfde.

Binu g

Goede lay-out, goed mechanisme en een goede component kan verminderen EMI probleem.

Hoi,

Ik beveel het lezen invoering Bogatin's artivle over de grond bounce:
http://www.bogent.com/PDFs/PCDGndBounce.pdf

Een echte wereld ontwerp voorbeeld kunt u vinden op:
http://www.reed-electronics.com/ednmag/contents/images/321797.pdf

Groeten,
Itai

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back