Grenzen en excitaties in HFSS

M

maxxxim

Guest
Hallo iedereen, ik probeer om een vlakke golf in HFSS met behulp van wave poort te maken met een perfecte E en perfecte H grenzen. Weet iemand of Wave Port kon aanraken periodieke grenzen (perfect E, perfect H, symmetrie, master / slave) in HFSS? Ook ik ben op zoek naar HFSS handleiding / gebruikershandleiding / handboek. Bestaat het? Dank bij voorbaat.

plz contact met mij op, ik heb een boek van HFSS corporatie, waarin veel van EXPS usefuls, die u kunt nemen, maar je moet zorgvuldig te lezen het voor het bespreken van hier bij mij hehe

hier is HFSS handleiding lezen en begrijpen van de voorbeelden
Code:
 http://rapidshare.com/files/35218258/Ansoft_-_hfss_V10_book.pdf.html

Dank je wel jongens. De handleiding is erg goed en bevatten meer informatie dan HFSS te helpen. By the way, weet iemand als men Perfect H grens te definiëren aan de rand van een Wave Port? De handleiding zegt dat we niet kunnen, maar ik denk niet undestand waarom ...

can u plz begeleiden me laten zien hoe co axiale voeding te geven .. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 7 minuten: [/color] [/size] i cant te downloaden op de link .. plz tel me wat 2 nu doen: cry:

[Quote = Menz] can u plz begeleiden me laten zien hoe co axiale voeding te geven .. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 7 minuten: [/color] [/size] i cant te downloaden op de link .. plz tel me wat 2 nu doen: cry: [/quote] 1.draw een cirkel (coax diameter) op de grond vlak en dan trek het van de grond vlak 2. tekenen een cilinder op vacum (bij coax diameter) 3. tekenen een cilinder (pim van de coax) en deze toewijzen aan PEC 4. trekken een sonde van het einde van pim te patchen. 5. trek een cirkel op de bodem van coax en toewijzen golf excitatie op. metrieken zijn belangrijk, maar hfss waarschuwt u als kruispunt optreedt. good luck.

hoe kan ik het berekenen van de dia'z van di elektrische .. en waarom we pec toe te wijzen aan het .. Ik heb veel questionz.does de straal van de haven excitatiion matters.plz mij helpen .. zo snel mogelijk. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 3 minuten: [/color] [/size] can u plz mij vertellen wat zijn de straal van toevoerleiding op resonnating freq 10ghz .. plz tell me: cry:

[color = # 999999] Toegevoegd na 3 minuten: [/color] [/size] can u plz mij vertellen wat zijn de straal van toevoerleiding op resonnating freq 10ghz .. plz tell me: cry:
1. coax gevoed worden gesimuleerd met PEC (Perfect elektrische geleider) 2. Straal van excitatie natuurlijk zaken 3. U kunt gebruik maken tuning tool van HFSS voor het berekenen van de straal van de toevoerleiding voor uw project. Of zoek een coax voeden en pas de afmetingen van uw project en stem uw project met andere variabelen (dimensies, voer entry point enz.) Good luck.

hi zirtapoz Ik heb wat information.plz mij helpen om het te vinden. je zei: "2. cilinder op een vacum (bij coax diameter) trekken" als ik gebruik Teflon andere dan vacum (bij coax diameter) bij het tekenen van een cilinder, wordt het ok? wat is de standared coax diameter zal ik kiezen voor het ontwerpen van patch-antenne? dank u

tekening cilinder vacuüm simuleert coax aan de buitenkant van dirigent. Dus als je teflon toe te wijzen aan het resultaat verandert. en eerst vinden een goede coax voor uw besturingssysteem frequentie (laag verlies op die frequentie) en simuleren.

Hey i gelijken problemen simuleren van een patch-antenne, Is het vacuüm coax de diëlektrische in dit geval? Als je andere diëlektrische what happend met de grond, een coaxiale kabel zou de grond in de buitenste hebben. Dank bij voorbaat.

[Quote = roderick81] Hey i gelijken problemen simuleren van een patch-antenne, Is het vacuüm coax de diëlektrische in dit geval? Als je andere diëlektrische what happend met de grond, een coaxiale kabel zou de grond in de buitenste hebben. Dank bij voorbaat. [/Quote] moet je een cirkel leegte te vestigen op het grondvlak met dezelfde diameter van de coax. Dus, HFSS ervan uit dat als coax. als u het materiaal, het verandert ook de charecteristic empedanca van de coax. kunt u gebruik maken van dit soort coax, maar de resultaten zult niet normaal zijn.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back