A
alan6449
Guest
hi .. im nieuw in het gebruik van hfss.i heb problem.i kreeg foutmelding
Project21 (C: / Users / alan de grote / Desktop / alan de grote /)
HFSSDesign1
[fout] Objects "Substraat" en "Probe" kruisen.(11:23 PM 14 augustus, 2007)
[fout] Objects "superstarte" en "Probe" kruisen.(11:23 PM 14 augustus, 2007)
[Waarschuwing] Waarschuwing - Grenskarakteristieken 'PerfE2' en Grenskarakteristieken 'Rad1' overlappen.(11:23 PM 14 augustus, 2007)
[Waarschuwing] Grenskarakteristieken 'Rad1': A straling grens gezicht heeft vaste objecten met SolveInside aan beide zijden van het.Controleer de installatie, omdat dit zou kunnen leiden tot onjuiste resultaten.(11:23 PM 14 augustus, 2007)
[Waarschuwing] Grenskarakteristieken 'Rad1': A straling grens gezicht heeft vaste objecten met SolveInside aan beide zijden van het.Controleer de installatie, omdat dit zou kunnen leiden tot onjuiste resultaten.(11:23 PM 14 augustus, 2007)Ik heb mijn dossier .... kan iemand mij helpen ... plz
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen
Project21 (C: / Users / alan de grote / Desktop / alan de grote /)
HFSSDesign1
[fout] Objects "Substraat" en "Probe" kruisen.(11:23 PM 14 augustus, 2007)
[fout] Objects "superstarte" en "Probe" kruisen.(11:23 PM 14 augustus, 2007)
[Waarschuwing] Waarschuwing - Grenskarakteristieken 'PerfE2' en Grenskarakteristieken 'Rad1' overlappen.(11:23 PM 14 augustus, 2007)
[Waarschuwing] Grenskarakteristieken 'Rad1': A straling grens gezicht heeft vaste objecten met SolveInside aan beide zijden van het.Controleer de installatie, omdat dit zou kunnen leiden tot onjuiste resultaten.(11:23 PM 14 augustus, 2007)
[Waarschuwing] Grenskarakteristieken 'Rad1': A straling grens gezicht heeft vaste objecten met SolveInside aan beide zijden van het.Controleer de installatie, omdat dit zou kunnen leiden tot onjuiste resultaten.(11:23 PM 14 augustus, 2007)Ik heb mijn dossier .... kan iemand mij helpen ... plz
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen