Gratis PSU klikkende geluid?

S

shockoshocko

Guest
Mijn voeding maakt klikkende geluid van tijd tot tijd, soms is het snel, anderen langzaam is, heb ik onlangs gemerkt dat het maakt dat geluid, wanneer de keuken mixer draait, dus ik probeerde het verschillende keren en zorgde ervoor dat de blender zorgt ervoor dat het geluid, maar het is een zwak geluid met de blender, dus misschien zijn er andere apparaten die het probleem veroorzaken, is dat de gewone?, zo niet wat kan ik eraan doen?, Thanks in advance ..

Het lijkt wel of sommige elektrolytische condensatoren zijn sterven.

Ja ook ik denk dat het dezelfde sugessted door "vsmGuy".Probeer het vervangen van het filter condensatoren in de DC output sectie.

"Het lijkt wel of sommige elektrolytische condensatoren zijn sterven."

Kunt u uitleggen hoe de filter condensatoren zou doen dat goed, het is een nieuwe PSU en ik kocht het in een naam die een stervende condensator had vervangen, dus er kan een groter probleem worden.

Als het een gloednieuw stuk.U kunt een vervanging.Als een feit is, power supplies gemakkelijk worden beschadigd als ingangsspanning wordt gemaakt om welke reden.Als hetzelfde gebeurt, de secundaire spanning genereert proportioneel en dus zal het van nature buiten de grenzen van de elektrolytische condensatoren nominale spanning niveaus en dus ook de condensatoren lekken en dus niet naar behoren functioneren.Hetzelfde geval zal gebeuren als de stroomvoorziening wordt beoordeeld om te gebruiken op 110V en deze is aangesloten accidenltly tot 220V.Dit is wat ik denk dat in jouw geval.Succes

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back