Grafische LCD user interface design tool

B

BEA

Guest
Hi all,

Ik ben over het ontwerpen van een nieuwe menusystem voor een grafisch LCD.Ik werk met een MSP430 controller en een 64x128 pixel display.Ik gebruik RAMTEX display routines.Het menu systeem verwerkt parameters, temperatuur, status ...

De laatste keer heb ik een meny systeem met 100 rijen belandde ik in diverse 1000 lijnen van C-structuren voor bahavior beschrijving en een excel-sheet voor Multilang tekstinvoer een programma voor Excel naar C-source-conversie, enz.

Mijn quiestion is als er sprake is van design tools availible dat helpt me het ontwerpen van het?Of moet ik een instrument te ontwikkelen door mijn zelf?Het design tool moeten C-source-uitgang.

Hi BEA,

Ik wil niet te veranderen uw ontwerp benadering van grafisch LCD.Als u deed RAMTEX display routine gebruikt betekent dat u zich veroorloven om wat geld te besteden, aangezien deze elkaar routines zijn niet beschikbaar op de "gebruikelijke kanalen"
Maar u kunt proberen met behulp van grafische Operating Systeem in Silicon dat de ontwikkeling de tijd vermindert, evenals de hardware-software-integratie fase in ingebedde systemen.
Neem een kijkje op deze oplossing, zelfs als je nog nooit hebt gebruikt een HTML-editor voor.
http://www.amulettechnologies.com/products/chips.html
Ik ben niet bezig om reclame te maken van het product.Net onthullen zijn kracht.

Alleen een oplossing.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back