grafische gebruikersinterface in matlab

A

anupama385

Guest
Ik ben het creëren van een gui in matlab. Hoe maak je een high-pass filter te implementeren in het? Kan iemand mij helpen?

schrijf het filteren codes of bellen met de relevante functie binnen de gui-code. als je kan ook specifieker kunnen we meer nuttig zijn.

schrijf het filteren codes of bellen met de relevante functie binnen de gui-code. als je kan ook specifieker kunnen we meer nuttig zijn.
Ik heb 3 soorten bestanden te lezen csv, DAT en txt-bestand. De gegevens worden gelezen en weergegeven op de assen in de gui. Maar door wat lawaai, is het niet veel duidelijk. Er is mij verteld om een ​​high-pass filter te implementeren zodat enige geluidsoverlast kan worden verwijderd. Vervolgens plots spectrogram. Hoop dat ik ben duidelijk :)

u nog een knop om uw GUI dat uw gegevens filtert. of u kunt filteren op uw bestaande code. als u daarna de knop, het filtert de gegevens en plots haar spectrogram. kan je deze code in de code van de knop sectie.

Bedankt voor het idee :) Heb je enig idee hoe het filteren code zou moeten zijn ....?

kunt u gebruik maken filterontwerp matlab de tool. is het zeer nuttig.

Kun je gewoon vertellen me er meer over ... Ik bedoel de codes of een andere oplossingen zeggen ....

Hallo, We proberen om een ​​GUI te maken voor ons project waar in we moeten de string te lezen uit de editbox en op te slaan in de lijst en klik je ook een matrix. maar de code niet goed werkt. Kan iemand helpen???
Code:
 waarde2 = te krijgen (handles.name, 'string'); als IsEmpty (waarde2) set (handles.text1, 'string', 'ERROR: poging tot LEEG regel toe te voegen'); set (handles.text2, 'string ',' '); anders prev_str = {get (handles.listbox1,' string ')}; new_str = {get (handles.name,' string ')}; set (handles.listbox1,' string ', new_str); set (handles.listbox1, 'value', lengte (new_str)); val = te krijgen (handles.listbox1, 'value'); display (val) name_list = te krijgen (handles.listbox1, 'string'); display (name_list) Nam = char (name_list), display (NAM) selected_name = {nam (val)}; display (selected_name); selected_name = cellstr (A); display (selected_name) voice_print_cell {1} ​​= 0; significant_features = 0; count = 0 ; set (handles.text1, 'string', ['user' selected_name 'toegevoegd en opgeslagen']); set (handles.text2, 'string', ''); save (cell2mat (selected_name), 'voice_print_cell', ' tellen ',' significant_features '); guidata (hObject, handgrepen); einde

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back