A
anupama385
Guest
Ik ben het creëren van een gui in matlab. Hoe maak je een high-pass filter te implementeren in het? Kan iemand mij helpen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb 3 soorten bestanden te lezen csv, DAT en txt-bestand. De gegevens worden gelezen en weergegeven op de assen in de gui. Maar door wat lawaai, is het niet veel duidelijk. Er is mij verteld om een high-pass filter te implementeren zodat enige geluidsoverlast kan worden verwijderd. Vervolgens plots spectrogram. Hoop dat ik ben duidelijkschrijf het filteren codes of bellen met de relevante functie binnen de gui-code. als je kan ook specifieker kunnen we meer nuttig zijn.
waarde2 = te krijgen (handles.name, 'string'); als IsEmpty (waarde2) set (handles.text1, 'string', 'ERROR: poging tot LEEG regel toe te voegen'); set (handles.text2, 'string ',' '); anders prev_str = {get (handles.listbox1,' string ')}; new_str = {get (handles.name,' string ')}; set (handles.listbox1,' string ', new_str); set (handles.listbox1, 'value', lengte (new_str)); val = te krijgen (handles.listbox1, 'value'); display (val) name_list = te krijgen (handles.listbox1, 'string'); display (name_list) Nam = char (name_list), display (NAM) selected_name = {nam (val)}; display (selected_name); selected_name = cellstr (A); display (selected_name) voice_print_cell {1} = 0; significant_features = 0; count = 0 ; set (handles.text1, 'string', ['user' selected_name 'toegevoegd en opgeslagen']); set (handles.text2, 'string', ''); save (cell2mat (selected_name), 'voice_print_cell', ' tellen ',' significant_features '); guidata (hObject, handgrepen); einde