GPS Repeater voor indoor GPS

J

jayamohan

Guest
Hallo allemaal, ik wil graag een GPS-repeater te bouwen. kan iemand het aandeel van de details of schema voor dezelfde behagen. Dank bij voorbaat. Groeten Mohan.

U kunt bouwen een repeater, maar waarom? Uw GPS-ontvanger zal bevriezen op de positie van uw repeater hebben, zelfs als je je verplaatst de ontvanger.

Ik moet veel GPS-ontvanger units parallel in het kantoor te controleren en ik wil niet te veel antenne's buiten te houden. In plaats daarvan een repeater buiten en al het GPS-antenne is binnen het kantoor.

Een repeater kan op vele manieren, een simpel voorstel: een 3 element yagi cross-wijzend naar lucht, -> LNA +20 dB -> banddoorlaatfilter-> 5 meter coax-kabel -> Yagi wijzend naar uw ontvangers. Als GPS-signalen zijn echt zwakke moet een goede laag geluidsniveau LNA worden gebruikt. Een full size RX antenne verbetert totaal snr. Indien nodig, extra winst is het mogelijk om in te voegen in het einde van de coax kabel als isolatie is goed genoeg is tussen de beide RX / TX antenne straling patronen. 5 meter coax-kabel voegt afstand tussen de beide antennes, die ook helpt bij het verminderen van ongewenste zelf-oscillerende. Als het GPS-ontvangers kunnen ontvangen zowel directe als indirecte signaal van dezelfde satelliet, is het mogelijk dat deze satelliet wordt geblokkeerd of de resultaten in instabiele lezingen.

Koop een amplifed antenne zoals Gilsson. Probeer een model met hogere gain (30 db) te vinden. Je moet verwerven of bouwen van een vooroordeel T tot 5 volt toe te passen op de aan de macht antenne / versterker en koppeling cap coax om output van partijdigheid T. Bouw een radiator door het strippen terug schild tot 1,6 centimeter van het centrum van dirigent bloot te leggen. Maak een sheeth van 1,6 centimeter van Brad en slip het over de buitenkant van de coax. Soldeer de sheeth om het schild van de coax op punt waar het weer was gepeld naar het centrum dirigent van coax bloot te leggen. Ik gebouwd heb veel van deze opnieuw te stralen in gebouw. Alleen maar om voldoende scheiding tussen buiten-antenne / versterker en re-radiator hebben om feedback te voorkomen. Ik gebruik een in de auto voor mijn smartphone Samsung Galaxy S met re-radiator gemonteerd op een telefoon berg staan opknoping van voorruit en magnetische mount antenne / versterker op de top van de auto. Voor de antenne / versterker, moet u ten minste 4 "van grondvlak onder antenne / versterker-module. U kunt een duurder gebruik buiten antenne / versterker als een marine-eenheid die zijn eigen grondvlak bevat als je wilt. Het is de bedoeling te hebben GPS-ontvanger binnen 6 "tot 12" van re-radiator. Wilt u een binnen ruimte vloed kun je een extra versterker en een betere antenne voor re-radiator. U voldoende isolatie ver naar buiten signaal voor deze behoefte.

Bedankt voor de feedback. Ik zal proberen hetzelfde en laat u de resultaten kunt u ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back