GPS-project.

N

Nart

Guest
Ik wil een GPS project.But i dont know iets waar ik kan start.is er iemand me wil helpen:)

wat voor soort project wilt u doen ...??

het maken van een software, het doen van een theoretische analyse, hardware ...??

Ik ben bezig met de uitvoering van de GPS-ontvanger algoritme in MATLAB.Ik begon te doen het een paar maanden terug.Tot nu toe heb ik het theoretische gedeelte voltooid (dwz onderzocht hoe GPS-ontvanger werkt en hoe de positie wordt berekend).

Hier is een goede verbinding voor u www.ke4nyv.com/gpslcd.htm

abhinandan_verma1313 wrote:

Ik ben bezig met de uitvoering van de GPS-ontvanger algoritme in MATLAB.
Ik begon te doen het een paar maanden terug.
Tot nu toe heb ik het theoretische gedeelte voltooid (dwz onderzocht hoe GPS-ontvanger werkt en hoe de positie wordt berekend).

Hi abhinandan_verma1313 kunt u contact met mij op mijn e-mail hamidraza22 (at) hotmail.com i wana hebben info over GPS

kender wrote:abhinandan_verma1313 wrote:

Ik ben bezig met de uitvoering van de GPS-ontvanger algoritme in MATLAB.
Ik begon te doen het een paar maanden terug.
Tot nu toe heb ik het theoretische gedeelte voltooid (dwz onderzocht hoe GPS-ontvanger werkt en hoe de positie wordt berekend).

Kunt u mij alle bestanden die je hebt over gps.my project is het traceren van voertuigen met PC door gebruik te maken gps.i zal ATMEGA128 gebruik in deze project.it is geen simulatie.
e mail: burakaytan (at) gmail.com
bedankt.

Nart wrote:

Kunt u mij alle bestanden die je hebt over gps.my project is het traceren van voertuigen met PC door gebruik te maken gps.i zal ATMEGA128 gebruik in deze project.it is geen simulatie.

e mail: burakaytan (at) gmail.com

bedankt.

Hallo Nart
Ik uitgevoerd het GPS-project in Automotive navigatiesysteem op 8051.De selectie van Atmega128 is geweldig als het 2 seriële poorten, zodat u de GPS kan interface van de ene kant en de PC-interface van de andere heeft.Je zal de GPS-interface als een zwarte doos.u dont moet weten hoe GPS werkt en niet weten wat het uitgangen.
Wanneer de GPS is aangesloten op de voedingsspanning het genereert een stroom van seriële data.You kunt gebruik maken van de hyper terminal programma van ramen om dergelijke gegevens te zien (met betrekking tot baudrate).
de output seriële data volgt de NEMA-protocol, moet je het internet voor wat NEMA omvat zoeken, wat zijn de velden en hoe kunt u informatie halen over het standpunt van NEMA gegevens.
Ik ontwikkelde een C-programma voor het decoderen NEMA.Ik kan na het voor u als u geïnteresseerd bent

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back