GPIB-interface

J

josipb

Guest
Hoi!Ik wil het ontwerp van een meetinstrument die communiceert met de pc via GPIB-interface.
Waar vind ik materiaal en uitleg over deze mededeling standrad?
Welke microcontroller en / of chip kan ik gebruiken voor deze mededeling?

Hoi!Ik wil het ontwerp van een meetinstrument die communiceert met de pc via GPIB-interface.Waar vind ik materiaal en uitleg over deze mededeling standrad?
Welke microcontroller en / of chip kan ik gebruiken voor deze mededeling?

hey,, hi,
allereerst uw computer moet een communicatie-apparaat als een PCI-kaart, of zoiets, en ook uw doseerhulpmiddel.
voor gpib interface, moet u de handleiding van het instrument.in deze handleiding vindt u informatie over de programmering gids.haar alles wat je nodig hebt.Ohh door de manier, moet u ook de LabVIEW, beveel ik de 7.1, haar meer makkelijk.

Hoi,
Er zijn twee type GPIB-interface beschikbaar.Een daarvan is Controller Card (Master) voor pc en Device Card (Slave) voor doseerhulpmiddel.Controller kaart je nodig hebt om van NI / Agilent of anderen.NI en Agilent bieden goede software-ondersteuning voor de controller kaart.Het ontwerpen van een apparaat kaart, er zijn IEEE specs (IEEE 488.2) beschikbaar.Ook enkele circuits met Atmel controleur zijn beschikbaar om te zetten Serial / USB naar GPIB.

--

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back