Goedkope waterpeil sensoren

S

sss123

Guest
Elke instantie weet een goedkope niveau sensor?
Waar te koop?.

of hoe de bouw van een?

Sommige jongens op het lokale water-reservoir een niveau sensor met behulp van een drijvende objet, geleid door een paal, als het aan de top, een schakelaar contact werd gemaakt, en een alarm ging ... maar het geeft je alleen een niveau .. .

Hallo, De goedkoopste en beste water sensor?.Ik heb mensen die een LF osc op 100KHz of zo en gebruik de stok die wordt geplaatst in het water als L (spoel) nu de frequentie zal veranderen van de LC OSC als gevolg van de veranderende omstandigheden.Het kan alleen detecteren zeer klein bereik.Groter bereik (of verschillende niveaus) kunnen worden gedetecteerd door ultrasoon geluid.

Paul.PS: Ik hou van de eerste kosten een paar $ $ of € € als u wilt.

Zet meetcel onder de tank en meten gewicht.
De rest is elementaire fysica.

wanneer u wilt ontdekken wat water niveau net gebruik elektrode en relais cicuit gebruik 24V.
1 elektrode (elec 0) verbinding te maken met 0V, een andere elektrode te gebruiken om het niveau op te sporen en te combineren met elec 0 maken een Contat.wanneer waterreach het niveau zal nauw contact en via het circuit u kunnen weten wat niveau, zodat het water in de tank, .. (sorry voor mijn engels)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back