Goed papier voor thuis te bouwen en een hoog vermogen CO2 Laser.

B

bunalmis

Guest
Goed papier voor thuis te bouwen en een hoog vermogen CO2 Laser.

Ik ontwierp en bouwde een CO2-RF-plaat laser voor mijn thesis. Als u interented in, kunnen we communiceert over. Lollobirgido

Hallo Is het mogelijk te snijden in het hout met een CO2-laser en hoe sterk laser zou moeten zijn? Thanks:?

Is de CO2-laser met macht om een ​​metalen plaat gesneden? als ik wil een metalen plaat welk type laser is nodig en hoe dat kan gemakkelijk worden gemaakt in de werkplaats te snijden. :)

bunalmis: zou het mogelijk zijn om een ​​dergelijke kit kopen? (Omdat het een montage handleiding) een dezer dagen zou ik proberen om zoiets het ergste, is natuurlijk de CO2-fles monteren:)

http://www.emissiontechnologies.com Goed kits Als iemand zorg te helpen op de details (de GAS deel (flessen en pompen en dat soort dingen), ik zou graag een kit te kopen voor mezelf en het vermogen het aanbod ook ik zou een schemo behoefte aan een

Ik heb nagedacht over het bouwen van een CO2 laser op een dag, als een hobby, maar ik denk dat ik zou proberen te rijden met behulp van een diëlektrische barrière ontlading, in plaats van de conventionele neon transformator HV ontlading.

wat is de specificaties van de glazen buis om de macht co2 laser?

Hallo johncsl82, hoeft u niet alle punten als u het bestand downloaden van de gratis spiegel! Bye, cube007

Hallo Ik wil maakte een CO2-laser, [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuut: [/color] [/size] Hallo, ik weet niet iets over dit hoofdstuk,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back