Gnding tussen de aarde GND en macht suppy gnd

B

boats_ranger

Guest
Hallo, Is er een methode voor het aansluiten van de aarde perfered gnd op een laag voltage voeding en printplaten? Normaal gesproken zou ik met elkaar te verbinden de aarde GND en voeding op de AC ingang van de low voltage voeding. Ik zou dan sluit dat GND het geval. Ik zou dan fan van een laag voltage stroom en GND naar de andere printplaten. Het lijkt erop dat het retourpad voor de huidige, die de bron is van de 5 volt zou de 5volt grond. De 5v stroom is afkomstig van ac, die de terugkeer weg terug is naar de AC met behulp van de neutrale als het pad. Ik heb onlangs gezien aarde Gespreide uit aan elke print in een parellel manier. Is er een voordeel aan deze lay-out? zou dit leiden tot twee gnd loops?

boats_ranger, Uw bezorgdheid over aardlussen gerechtvaardigd is. "Daisy Chaining" de Aarde grond om verschillende printplaten is geen goed idee. De "ster" aarden regeling is bijna altijd de beste is om te gebruiken. In deze regeling worden alle voeding gronden met elkaar verbonden zijn op een gegeven moment alleen. Groet, Kral

ik altijd Sluit de DC-voeding GND naar de Aarde GND met een 1-5Mohms weerstand of een condensator whit een hoog Xc om 50Hz/60Hz en laag op HF, en gebruik de DC-voeding GND op de behuizing / houder ...

Ik heb geen gebruik gemaakt van een 1Meg ohm weerstand van de stroomtoevoer naar de aarde gnd gnd. Mijn gedachte is: als het rendement huidige paden hebben een lage impedantie dan de spanningsval zou zijn mineraal, met het voordeel van een lager geluidsniveau. Uit ervaring, aarde lijken aan geluid toevoegen aan mijn systeem, dus ik kan begrijpen met behulp van een strategie isolatie tussen de twee gnds. Ik kan rationaliseren (goed of fout) een verbinding via een inductor of een lage weerstand en (100 -150 ohm.) Wat zijn de voordelen van het aansluiten van de twee gnds door middel van een hoge impedantie?

yap, ik ga akkoord w / Kral aan ster aardingssysteem gebruik te houden intact en minder gevoelig uit losse verbinding in tegenstelling tot de daisy chain aarding, want zodra je een losse ondergrond verbinding geluid zal worden gegenereerd uit je system.and @ dezelfde tijd i het erover eens w / bws tot weerstand of condensator voor de DC-spanning te gebruiken voor de verbinding met het chassis grond waarvan de ac is aangesloten, want vuile grond is hoog voltage en schone aarde is (laagspanning aarding dc) en het is niet een goede praktijk om te mixen de twee aardingssysteem bij elkaar, anders ruis wordt gegenereerd again.thanks en meer vermogen .....

want, vuile grond is hoog voltage en schone aarde is (lage spanning aarding. Kunt u uitleggen wat is bedoeld met "vuile grond is hoog voltage" dankzij

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back