GLIBC_2.0 fout met IC5141

D

Dick Hou

Guest
Hoi,
Installeer ik cadans ic5141 op SuSE 9.2 professioneel, als ik het draaien,
wordt het volgende bericht uitgegeven:dick@linux:~/tmp> icfb / tools/ic5141/tools/dfII/bin/icfb.exe: relocation error: / tools/ic5141/tools/dfII/bin/icfb.exe:
symbol errno, versie GLIBC_2.0 niet gedefinieerd in het bestand met libc.so.6 link referentietijdstip

Hoe kan ik doen?
Bedankt!

Cadence IC 5.X.XX moet worden geïnstalleerd enkel en alleen RedHat 7.2,7.3 of was 3,0

Niets anders ...

Anders als u eerder dan
kunt u oog in oog te staan vele compilatie en compatibiliteit problemen ...

BigBoss schreef:

Cadence IC 5.X.XX moet worden geïnstalleerd enkel en alleen RedHat 7.2,7.3 of was 3,0Niets anders ...Anders als u eerder dan kunt u oog in oog te staan vele compilatie en compatibiliteit problemen ...

Ik installeerde IC5.033 onder Suse 9.3, met geen problemen op.Zorg ervoor dat u de LD_LIBRARY_PATH ingesteld op het juiste pad, en het kan helpen met behulp van LD_ASSUME_KERNEL 2.4.1.Cadans werkt ook heel mooi onder Redhat WS 4.Geen problemen zijn er op alle beide.Dus blijven proberen.

**** Hou schreef:

Hoi,

Installeer ik cadans ic5141 op SuSE 9.2 professioneel, als ik het draaien, wordt het volgende bericht uitgegeven:

dick (at) linux: ~ / tmp> icfb

/ tools/ic5141/tools/dfII/bin/icfb.exe: relocation error: / tools/ic5141/tools/dfII/bin/icfb.exe: symbol errno, versie GLIBC_2.0 niet gedefinieerd in het bestand met libc.so.6 link referentietijdstipHoe kan ik doen?

Bedankt!

Alles wat je nodig hebt om dit is ...

Toevoegen / lib/i686 aan uw LD_LIBRARY_PATH variabele en kijk of het werkt.

Ik denk dat je moet hebben / lib/i686 op RedHat / Fedora Linux gebaseerd.

Groeten
VA

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back