Gezicht feature extractie met behulp van matlab.

S

swetha_30

Guest
Hello! Ik moet broncodes voor de functie extractie met behulp van MATLAB.I nodig voor de ogen, neus en mond uittreksel uit een gezichtsopname naar een andere locatie. Is het mogelijk met slechts Image procssing.I wil geen neurale netwerken te gebruiken. Kunt u mij vertellen als een broncode is beschikbaar. Dankzij Swetha Swethasubramanian@gmail.com

Ik ben niet zo bekend zijn met wavelets, maar hopen in een week tijd:: Maar ondertussen heb ik gedacht dat het herkauwt worden gedaan in deze way.I kwam op dit idee van een papieren. Ik dacht dat we herkauwt nemen de Fourier-transformatie van het imago en de toe te passen windows.then je de uitgepakte functies. Do u denkt dat dit makkelijker? Of de golfjes? Het geheel is zeer muddled.I had nooit gedacht dat er zoveel manieren waarop we cud gebruiken !!!!!!!! Maar kan u mij vertellen hoe kunnen we dit doen met wavelets, kan je een kort idee.

hi u kunt vinden erg handig matlab code voor uw behoefte in "digitale beeldverwerking met behulp van MATLAB" door gunzales & bossen boek.

Er is een programma in MATLAB het uitwisselen van bestanden die u kunt gebruiken bij het leren face detection en maakt gebruik van Gabor functies in Google zoeken naar face detection-systeem en het zal komen als de eerste link.

swetha, Dit verzoek, in heks functies kan verschillen (als gevolg van emoties) kan worden beschouwd als het gebruik van SVM algoritme. + + +

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back