Gevouwen cascode opamp vooringenomenheid circuit

A

analog_fever

Guest
Ik probeer de gevouwen cascode opmap ontwerp voor de eerste keer, en ik ben benieuwd hoe die afwijking CKT ontwerp. Bijgevoegd is de CKT ik heb (Johns, Martin). Ik heb nog V12 en V13 zijn plaats. Ik ken het boek biedt een vooroordeel CKT, maar ik ben op zoek op de proppen komen met iets eenvoudiger, en ben eigenlijk proberen te leren hoe we een eenvoudige vooroordeel CKT design. Ik kwam tot aan de punt waar ik weet dat de stroom die nodig is door elke transistor met mijn specs wedstrijd. Het grootste probleem is met de tendens vtgs VB1 en VB2, en hoe te houden Q3 en Q4 in verzadiging. Ik heb een 10uA stroombron voor Ibias1. Ik genereren Ibias2 door spiegelen van Ibias1. Wat bepaalt de bron van spanning Q5/Q6 (of de afvoer van VTG Q3/Q4)? Eventuele begeleiding / inzicht van ervaren ontwerpers wordt echt gewaardeerd.

Het maakt niet uit of je Q3 en Q4 te houden in verzadiging omdat je niet krijgen van een winst van die apparaten. echter afhankelijk van hoe je vooroordelen VB1 u in feite spannen dat afvoer van Q3 en Q4 tot + overspanning VT boven VB1. Dus zij zullen verblijven in verzadiging als je vooringenomenheid VB1 goed. Het maakt als je blijft Q5, 6,7,8,9,10 in verzadiging anders wordt uw uitgangsspanning zal dalen doden uw voordeel.

Hey ... bedankt, was in staat om alle transistors krijgen in verzadiging met behulp van VB1 en VB2.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back