gesuggereerd stroomvoorziening

R

roofingboom

Guest
Ik ben op zoek naar een geschikte sugestions van de chip voor een 5 en 3.3V stroomvoorziening uit een 12 of 24 volt batterij.probleem is ik moet overleven starter dip dat ongeveer 3 volt voor 80ms en dan 6 volt, terwijl de startmotor is cranking.
Ik echt geen gebruik wilt maken van een flyback in deze situatie.Ik wil graag gebruik maken van een buck boost dus ik ben op zoek naar suggesties alsjeblieft!
bedankt
de productie zal worden 3 ampère voor 3.3V en de 5 volt zal alleen gebruiken als 500mA max.Ik dacht aan een buck impuls voor 3.3V en dan het stimuleren van 3.3V tot 5 volt, maar ik zal niet veel gebruik van de huidige op 5 votls.
Laat me weten wat jullie denken
Ja

Ik denk dat u kunt gebruiken pt6303, 6302 switching regulator uit Texas Intruments dank u,

[size = 9] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuten: [/ color] [/ size]

Ik denk dat u kunt gebruiken pt6303, 6302 switching regulator uit Texas Intruments dank u,

Hi roofingboom,

Als de ruimte en de kosten zijn niet een groot probleem dan kunt u het probleem op te lossen door zelf een mini-UPS voor de levering.Je kan gebruik maken van een kleine gelcelbatterij te leveren stroom aan uw regulator voor de korte tijd die zij nodig heeft, terwijl de startmotor draait en vervolgens weer terug naar een last-modus eenmaal uw macht komt terug.De toezichthouder kan dan overschakelen naar de 12-24v bron.

duurder, maar vrij zeker van brand manier rond het probleem en dat is soms wat telt.

succes

dfullmer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back