gestapeld microstrip-antenne?

A

antenna_abc

Guest
Hallo, iedereen. Ik vraag me af zijn er geen goede referentie voor het ontwerpen van gestapelde microstrip antenne? Waarom de bandbreedte van de microstrip-antenne kan worden verbeterd door toevoeging parasitaire patch? Bedankt. ~ ~

Hi, antenna_abc: gestapelde microstrip-antennes gewoonlijk gebruikt meerdere resonatoren en koppelen resonanties bij verschillende frequenties wijst elkaar zodat zal een grotere bandbreedte resonantie. Groeten.

Er zijn tientallen IEEE papers over het stapelen microstrip antennes. Je moet in staat zijn om ze te volgen. Een zorg is dat je voldoende afstand tussen twee (of meer) per jaar tches om het ontwerp te laten werken te geven. Veel succes, [quote = antenna_abc] Hallo, iedereen. Ik vraag me af zijn er geen goede referentie voor het ontwerpen van gestapelde microstrip antenne? Waarom de bandbreedte van de microstrip-antenne kan worden verbeterd door toevoeging parasitaire fix? Bedankt. ~ ~ [/Quote]

u kunt verwijzen naar Breedband antennes door Girish Kumar en kp ray. het boek van iit-b prof. wrking op microstrip antenne.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back