geschikt zender type en het ontwerp

Q

quaternion

Guest
Ik ben er niet zeker van dat ik post op de juiste plaats.
Ik ben nieuw op het gebied van verzenden en ontvangen.
De zender is een draadloze is.
Het is een onderdeel van een project en niet op zichzelf een minimum te beperken en zo de complexiteit en de kosten is een must.Het wordt gebruikt als controle voor een semi-off op operation.It is vervat in een apparaat (ook onder design en veranderd kan worden), dat werkt met een PIC micro-controller die controleert of er een geheime code en als de code juist is controle is ingeschakeld en de Tx transmitt signalen dat de controle op de eenmalige operatie, die ook wordt gecontroleerd door een PIC LC (dwz een Rx de info te geven aan de PIC en de PIC regelt de operatie). Erop wijzend dat er andere werken op dezelfde project dat ik niet over, zodat het ontwerp nodig heeft praten minder complex zoals ik al zei before.Also notnig dat de zuivere intercommunales zijn kleintjes die worden gebruikt in de normale controle toepassingen.
Dus om problemen te minimaliseren Rf ik werd aanbevolen om te werken in stappen van 1MHz vervoerder.Om te beginnen denk ik aan de digitale info als ASK (amplitude shift keying zenden) maar ik heb een aantal problemen geconfronteerd die me opnieuw na te denken over de modulatie type dat moet worden used.Also de zender en de PIC info bron gewenst zijn om te werken met een DC bron in de range van 9 tot 12 V (is dit voldoende te weten dat de zender bereik is niet meer dan 20 meter). Ook heb ik besloten om een klasse AB eindversterker te gebruiken om de antenne, die wordt gekozen om een normale lus rijden antenne (spoel rond een ferriet staaf).

Welk type modulatie wordt aanbevolen in dit geval en als een geschikte IC voor de modulatie en mengen beschikbaar is, neem ik haar niet.
En veel dank bij voorbaat.

Ik vergat te zeggen of ander ding van de beschikbare tijd om het hele project klaar is 2 weken.
(Het lijkt mij onmogelijk, maar ik heb geen choice0

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back