Gepulseerde laserdiode: Zoeken

T

tromixo

Guest
Hallo,

Ik heb LDMP9050050 gepulst laser diode.Ik heb ook laserdiode bestuurder die kunnen pulsen van 100ns.Deze driver heeft twee uitgangen terminals: ve en GND

Maar laserdiode heeft drie terminals.Wanneer ik keek in de notitie van PLD het zegt ...
1.is LD kathode
2.is PD anode
3.is PD kathode

(over de strijd Onze oude PLD, van onbekende nummer, heeft slechts twee terminals)

Wat betekent het?Welke twee terminals (eventueel 2 en 3??) Moet ik verbinding te maken met O / P van laser bestuurder?

Dit zijn zeer dure componenten en daarmee wil ik niet gaan zonder rekening te ervaren gebruiker advies.

Please help.

PD is monitor foto diode.Het
is meestal aanwezig met CW laserdioden.Uit de (schaarse) informatie die u gaf, ik zou verwachten, dat de laser diode gebruikt het geval als vierde terminal.

.

Als de laser diode anode zou worden in het algemeen met foto diode, moet dit duidelijk worden gezegd in een notitie.Het algemeen moet je verzekeren, dat uw chauffeur kan veilig rijden de diode.Ik zou verwachten dat een gepulseerd diode kan worden geëxploiteerd zonder terugkoppeling via een monitor diode, maar ik kan u niet zeker weet.Je hebt om te controleren van de bestuurder en de diode-specificatie.In ieder geval, de laser diode toegestaan bedrijfsomstandigheden moeten worden geschreven in de notitie.

Bedankt.

Dit is de notitie van dat PLD.http://www.htoe.com.cn/english/specification/pld.pdf

Wij hebben ervoor gezorgd dat onze laserdiode bestuurder geen aanbod meer dan 50W.En pulsbreedte zal nooit langer zijn dan 100ns.

Ik denk dat,
de exploitatie moet worden veilig, wanneer u de toegestane maximale hartslag huidige en pulsbreedte (en herhalingssnelheid).Ik snap nog steeds niet weten, waarom de genoemde LD heeft een monior detector, dat
is ongewoon voor laser puls.Mogen zijn, het bestaat slechts in de tekening, gekopieerd van een CW diode datablad, veroorzaken de nodige gevoeligheid specificatie ontbreekt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back