genereren kloksignaal

L

Lucifre

Guest
Hallo, hoe denkt u genereren kloksignaal met kristal?
zou je me punt een aantal online bronnen voor het genereren van kloksignaal met kristal?enig deel nummers?

Gebruik gewoon een inverter, een kristal en twee condensatoren.De meeste van de microcontrollers en DSP's op de markt te genereren hun kloksignaal op die manier.Bijgevoegd is een applicatie nota van de website van Microchip's website (AN588).Het toont u de basis-circuit, dat een omvormer binnen de microcontroller (figuur 9) gebruikt, maar u kunt de uitvoering van deze schakeling met behulp van een discrete omvormer.Het werkt erg goed.
Als u wilt kunt u ook gebruik maken van een transistor op basis circuit, maar dat ingewikkelder is.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Lucifre wrote:

Hallo, hoe denkt u genereren kloksignaal met kristal?

zou je me punt een aantal online bronnen voor het genereren van kloksignaal met kristal?
enig deel nummers?

waarom dont u verwijzen naar Mazzidi - 8051 Microcontroller ..Het heeft een keurige interface ckt wit een kristal ...

IF U moet nauwkeurig 1 clk HZ dan kunt u een module binnen iedere batterij vinden opearted tafel CLK.U kan verzamelen ze van junk.Ik gebruik het en heeft geen behoefte calibraties ....

Een cristal een passende circuitery signaal voor de stabiliteit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back