Generating microvolt ingangssignalen voor IC-tests

B

blurryeyes81

Guest
Hallo, ik ben test momenteel een EEG biomedische versterker IC.Kan iemand mij adviseren een manier voor het genereren van ingangssignalen van ongeveer 50 microvolt piek-piek.De willekeurige golfvorm generator in mijn lab kan alleen signalen van 1 milivolt pp en hoger.

En is er een manier om de kleine microvolt ingangssignaal met een standaard oscilloscoop controleren?

Bedankt!

Ik zou het bouwen van een afgeschermde container en legde een 1:200 (of meer) resistieve spanningsdeler, dus het input signaal zal zijn van ten minste 10mV niveau.Door dit te doen, zult u vermindering van de geluidshinder in dezelfde verhouding.
Ik denk niet dat je kunt een standaard oscilloscoop gebruiken voor deze uiterst kwetsbare excercise ..
Groeten,
IanP

Er is altijd een "lab-muis 'of een andere arme dier.verbinding sondes naar hun hoofd.Realistisch EEG testing!

Aan de (om) een biomedisch 'lab' zou helpen.Wat wij doen is dat als we niet de benodigde apparatuur hebben, gaan we naar een ander laboratorium dat deze apparatuur, maar dit is niet mijn vakgebied, dus ik weet niet hoe het werkt in de biomedische engineering industrie.Alternatief, ben ik net te denken, waarom geen gebruik maken van een RF-generator zoals de Rhode & Schwartz type met een -40 dBm output-niveau.Alle soorten modulaties en de uitgang van de frequenties zijn mogelijk.
Of met een hogere output niveau, gevolgd door een hoge kwaliteit RF verzwakker om het gewenste niveau.Ik weet niet of u een lage frequentie verzwakkers beschikbaar, kijk minicircuits.com hebben.Je doel frequenties moeten zeer laag.

Als uw niveau impedantie is 600 Ohm (in plaats van de RF-norm van 50 of 75 Ohm) dan moet je een aantal ernstige input matching te doen, dat zou een probleem zijn.
(Of heb je chip hiermee impedantie niveau in aanmerking?)

Mag je kunt zien dat de output op een spectrum analyzer (matching weer!), Totdat je een betere ruimte te krijgen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back