Geluid

• Thread starter sundarmeenakshi
  • Start date
S

sundarmeenakshi

Guest
ruis is energie signaal of vermogen signaal? l

Periodieke signalen en random signalen (of geluid) niet
energie signalen omdat ze oneindige energie.

sundarmeenakshi wrote:

ruis is energie signaal of vermogen signaal? l

ruis is het niet een eindig signaal en ook is niet nul altijd en hoe je zeggen dat het energie-signaal ?????artil23 gezegd wat goed is ....random signalen en periodieke signalen zijn macht signalen ...

A. Anand Srinivasan schreef:

ruis is het niet een eindig signaal en ook is niet nul altijd en hoe je zeggen dat het energie-signaal ?????
artil23 gezegd wat goed is ....
random signalen en periodieke signalen zijn macht signalen ...

geluid is louter willekeurig en ik denk niet dat er een wiskundige uitdrukking voor het .....is vergelijking voor de spectrale verdeling van geluid ....

geluid is louter willekeurig en ik denk niet dat er een wiskundige uitdrukking voor het .....
is vergelijking voor de spectrale verdeling van geluid ....

het kan worden gedaan in de manier van hun relatieve amplitude op verschillende frequenties .....Heb je niet gehoord van geluid worden beschreven, zoals Gaussiaanse ruis enz. ...is te wijten aan dit alleen ....Gaussiaanse distributie uitstrekt tot oneindig .....
Ik herinner me het zien van een aantal vergelijkingen in de kunst van de elektronica, maar ik ben niet zeker coz i dont houden aan een boek te lezen .....

het kan worden gedaan in de manier van hun relatieve amplitude op verschillende frequenties .....
Heb je niet gehoord van geluid worden beschreven, zoals Gaussiaanse ruis enz. ...
is te wijten aan dit alleen ....
Gaussiaanse distributie uitstrekt tot oneindig .....

Ik herinner me het zien van een aantal vergelijkingen in de kunst van de elektronica, maar ik ben niet zeker coz i dont houden aan een boek te lezen .....

Ik denk dat spectrale vermogensdichtheid is de kracht van een signaal op verschillende frequenties ...alleen omdat een signaal heeft psd dat betekent nog niet dat het signaal is een power-signaal .....

Ik denk dat spectrale vermogensdichtheid is de kracht van een signaal op verschillende frequenties ...
alleen omdat een signaal heeft psd dat betekent nog niet dat het signaal is een power-signaal .....

Ik ben niet zo goed thuis in dit onderwerp, maar net weten wat is wat vooruitzichten ....i dont herinneren iets te hebben gehoord genaamd energie spectrale dichtheid .....

Lawaai kan worden behandeld als spanning / stroom of vermogen,
bv. spanning V / SQRT (Hz) of Power in V ^ 2/Hz.
Ruis is volstrekt willekeurig

Zoek in bijvoorbeeld boek Razavi van geïntegreerde schakelingen

Voor de afsluiting moet je eerst weten wat je bedoelt als ruis.

Is het constante spectrale vermogensdichtheid meestal veroorzaakt Johnson lawaai?

Is het kind van uw buurman doet trompet inleidende lessen buiten tijdens de uren dat de meeste mensen proberen te slapen?

Is het impulsgeluid dat pixels maakt op uw televisie hebben de verkeerde kleur en intensiteit?

Algemeen lawaai is gedefinieerd als het eerste item en interferentie als de volgende twee.De politie kan nog andere termen voor wat je doet om uw kind buurman om het te stoppen.

E = ∫ | x | ˛ dt.(tussen - ∞ en ∞)
hier x = ruis.heeft een niet-nul amplitude tot ∞ freqencies.dus E = ∞ volgens de bovenstaande formule.

P = (1/2T) ∫ | x | ˛ dt. (Lt T-> ∞).
de bovenstaande vergelijking geeft een eindige waarde.

dus, geluid is een macht signaal.

ahmad_abdulghany wrote:

Dit zou zeer handig zijn ..Groeten,

Ahmad

Een vreemd signaal in een elektrisch circuit, kan interfereren met het gewenste signaal.Losjes, elke verstoring neiging te bemoeien met de normale werking van een apparaat of systeem.Klassen van ruis bevatten barsten of popcorn lawaai, intermediaire frequentie ruis bij lage frequenties audio-, wit (thermisch) lawaai, enz. Signalen van voeding of gemalen lijn gekoppeld in een versterker uitgang kan worden beschouwd als ruis.

Hi All ...

Ik denk NOISE is een characteristion van wat er niet goed meetbaar.Alleen omdat we van deze donot hebben een methode om het instantanious waarde measere, van wat we niet instantaniously kunnen measue we gebruik te maken van statistische instrumenten.Statistische methoden aan de andere kant geven slechts gemiddelde / rms-waarden.Dus dit zet NOISE onder 'Wave Categorie'.Tenslotte is de hele discussie komt erop neer dat lawaai is een power-signaal.

Ik kan verkeerd zijn ook enkele instantie kan vriendelijk antwoord zo ja ...!!! 1

Dag,
Sai.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back