Geluid simulatie in HSPICE

A

apmrao

Guest
vriendelijk te helpen bij het doen lawaai simulatie met behulp van HSPICE ..Hoe kan ik geluid in termen van thermische, neergeschoten en flikkeren?

hoi,

Deze waarden zullen worden gerapporteerd in *. lis-bestand ook.

Laat het me weten nog steeds u HvE problms

Bedankt,

Je moet gebruik maken van de volgende opdracht:

. NOISE OUT Vin 1

Waar OUT is de naam van het knooppunt waar u wilt om het geluid te meten (in dit geval is de output lawaai); Vin is de naam van een onafhankelijke spanningsbron (het kan ook een actuele bron) waarin de grondstof lawaai is genoemd, en de # 1 is het interval betekent dat als u deze tot 1 u 1 lawaai berekening per AC elk punt heb je krijgen, als u het aan laten we zeggen 20, krijg je een geluid berekening om de 20 punten van uw AC-analyse .

Daarna, in je output bestand dat u zal (krijgen voor elk onderdeel) is het thermische, flikkeren en schoot lawaai.Dus, bijvoorbeeld, als u een BJT u krijgt thermische ruis in Rb, IBS (basis huidige shot noise), IBF (basis huidige flikkering lawaai), enz.

Hope this helps,

diemilio

ik wil eigenlijk weten het effect van thermische, neergeschoten en flikkering lawaai op de totaol geïntegreerde lawaai.Is er een manier om de totale waarde van de thermische krijgen / shot / flikkering lawaai van alle componenten?

Hallo apmrao,

Ik denk niet dat er een triviale manier om dit te doen, moet je om een script te schrijven om zelfstandig toe te voegen de bijdragen van elke component van beide thermische, doodgeschoten of flikkeren lawaai en verwijzen ze naar de uitgang (of ingang).Ga via de "HSPICEŽ Referentie
Handleiding: Opdrachten en Control Opties 'om te zien of misschien heeft u een eenvoudiger manier van doen kan vinden, ik kon niets vinden.

Groeten,

diemilio

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back