gelijkenis van schematische en PCB layout

E

eem2am

Guest
hallo,

Vergeef me dat ik ben nieuw.

i just neergelegd 10W impuls aanmerkelijke met Pulsonix.

Ik heb sync'd. sch en. pcb-bestanden.

maar hoe kan ik echt weten of de verbindingen die gemaakt zijn in mijn schema, zijn dezelfde als degene die ik nu voor me op de PCB layout scherm?

Ik volgde de gele netto lijnen die fungeren als markers, maar ik denk echt dat ik nodig om er zeker van b4 i committeren aan de fabricage.doet iedere lezer weet hoe ik dit interconnectiviteit controleren?

Standaard wordt een bestuur en / of DRC controleren om te zien hoe veel ontbreekt en als NILL, dan every thing is ok.

Zij loopt de DRC controleren afgezien van 54 "boor terug off" fouten.

Maar ik voel me nog steeds niet zeker dat de lay-out is dezelfde als de schematische hoewel de lay-out en schematisch worden gesynchroniseerd.

suggesties?

een ding dat je zou kunnen doen is te vergelijken beide schema en PCB's, moet er een ontwerp comaprison optie, maar als deze reeds syncronised het wont show elke fout (en als het laat zien dan is uw angst is rechts)
andere wat je kan doen is het genereren van de netlist van SCH en PCB en handmatig controleren voor de specifieke verbindingen zijn bezorgd over.

hpoe het helpt je.

Switchers zijn meestal schakelpatroonontwerp gevoelig.Dat wil zeggen de prestaties en de (met name) EMI kan afhangen van de opmaak aanzienlijk.Als de notitie voor uw ingeschakeld heeft een aanbevolen layout - volgen de voet.

- Nick

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back