Gelieve Translate Mijn Transformator Diagram To Real-Life

Q

quadratic_elation

Guest
Hi guys, ik heb hierbij een diagram dat was afgedrukt op het etiket van een ontsteker van een HPS security licht. Ik begrijp alles, maar de aansluitpunten op de transformator. Je kunt zien in het schema, zijn er drie aansluitpunten op de transformator-Hoe doen ze overeenkomen met de 4 gebruikelijke punten (dat wil zeggen 2in [stap omhoog / omlaag] 2out) op een 2 spoel transformator? Bedankt voor het kijken.

[Quote = quadratic_elation] Hi guys, Ik heb hierbij een diagram dat was afgedrukt op het etiket van een ontsteker van een HPS security licht. Ik begrijp alles, maar de aansluitpunten op de transformator. Je kunt zien in het schema, zijn er drie aansluitpunten op de transformator-Hoe doen ze overeenkomen met de 4 gebruikelijke punten (dat wil zeggen 2in [stap omhoog / omlaag] 2out) op een 2 spoel transformator? Dank voor het kijken. [/Quote] Het lijkt niet een normale, 4 Terminal transformator. Dit zijn isoleren Transformers. Het lijkt een 3 Terminal "Auto-transformator". Dit zijn niet-isoleren van Transformers. Een "Auto-transformator" is een Single Winding, met een kraan uit bij een juiste aantal slagen om de gewenste spanning te krijgen.

Deze transformator is Auto-transformator die gebruikt om incease het rendement dan voedingstransformator het midden van de terminal wordt gebruikt om vermogen te verhogen, als u wanna be meer weten over Auto-transformator schrijf me hier dan zal ik alle ding over autotransformer hier plaatsen.

thanks guys, eigenlijk zou ik hebben gewerkt het uit eerder. Ik lees veel materiaal over HID-circuits in de afgelopen paar dagen en im de knie krijgen van dingen voordat ik wist niet dat ik was fundamentele kennis van transformatoren en hun toepassingen ontbreekt. Het blijkt dat er 2 soorten van HID-ontsteker een bevat zijn eigen transformator en de andere doesnt. de eerste wordt gebruikt met een 2 spoel serie transformator en de laatste wordt gebruikt met een single coil transformator-als chemelec beschreven voor mijn diagram. Ik heb de verkeerde ballast voor mijn ontsteker die de bron van mijn verwarring. Ik heb gewerkt een paar opties voor mijn project en de onderdelen ik heb gewoon verloren gaan, dus ik ben blij genoeg.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back