M
m_pourfathi
Guest
Hallo allemaal, ik heb kocht onlangs een Transcend JetFlash 130 4GB flash-geheugen. Het was OK gisteravond, toen ik vulde het met data en al gekopieerd naar mijn computer. maar vandaag kan ik niet gebruiken het helemaal. Mijn computer detecteert wanneer deze is aangesloten op de computer en ik kan gemakkelijk verwijderen uit de kluis te verwijderen deel in het start menu werkbalk. Maar als ik het probeer te openen vanuit mijn computer het zegt: "Plaats een schijf in station H:" en als ik probeer te formatteren zegt: "Er is geen disk in drive H:. Plaats een schijf en probeer het opnieuw ". Toen heb ik geprobeerd om het formaat door DOS. met "format H:" maar het zegt: "Plaats een nieuwe schijf voor schijf H :"!!!! Ik heb zelfs geprobeerd om "Data Doctor Recovery Pen drive" gebruiken om het te herstellen en nog steeds was er geen geluk! Wat moet ik nu doen? denk je dat er iets mis met de hardware zelf? of misschien is het file systeem is een of andere manier beschadigd. Hebben jullie geen software voor de toegang tot het flash-geheugen laag niveau? Groeten, m_pourfathi