Gelieve gids me voor mijn MATLAB inhoud gebaseerde retrieval project

H

heenz81

Guest
Ik heb gehoord van de inhoud gebaseerde beeld retrieval project. Ik wil weten of een soortgelijk project voor audiobestanden haalbaar kan zijn in MATLAB Wat ik in gedachten heb is een database van audio-bestanden. Ik zou dan een voice clip van een deel van een van de bestanden. Kan ik het ontwikkelen van een project dat het bestand kan herkennen uit de database. Ik ben gekomen met dit idee voor mijn grad project. Im het uit te leggen in zeer begrijpelijke termen uit want ik heb geen idee over matlab en ben volledig nieuw aan. Please help ... Im in een echte fix!

Als je dieper gaat, kunt u dit project compileren. ben het beschrijven van de gedachte die ik kreeg van uw post hier. volgens normen, zal de frequentie van elke personen spraaksignaal anders zijn. volg je de onderstaande stappen: 1) het verzamelen van een aantal audio-signalen. 2) neemt het monster audio-signaal dat moet worden vergeleken 3) vergelijken met de FFT van de twee signalen 4), afhankelijk van de eis, te definiëren wat fout niveau. als een signaal in die hij databank komt overeen met het monster audio in de fout bereik, kun je zeggen dat het monster audio is een onder de audiosignalen in de database.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back