Geheugen Bist Spec

C

cafukarfoo

Guest
Hallo,

Ik ben bezig met het geheugen Bist ontwikkeling met behulp van maart algoritme.

Hebben jullie weten wat de huidige markt spec (oppervlakte en snelheid) voor het geheugen Bist, zodat ik kan weten hoe dicht mijn ontwerp op de markt?

Dank je.

Memorry Bist eis is stevig paar om uw ontwerp dus een gebied / snelheid ramingen van andere ontwerpen zullen niet veel helpen.Ruimte en timing zijn dependednt op de Bist plaatsing en de gebruikte technologie fro het ontwerp.Je moet PLAND bist en de structuur van het geheugen om uw eis te voldoen.mbistarchitect van de mentor kunt u ontdekken of u carieuze configuratie te kiezen bist seriële / parallelle

Zonder enige bench mark,

Is er een manier waarop ik kan weten hoe dicht is mijn ontwerp aan de Bist Bist beschikbaar in de markt?

1.Meestal zijn de freq waarop bist zou werken bij zal veel groter zijn dan uw ontwerp, dus ik denk dat je niet hoeft te maken over het, zoals de bottelneck zou worden frequecy uw ontwerp.Ik zou verwachten Bist tot 500 MHz te bereiken boven de eaisly op 90nm TSMC bibliotheek.
2.Ruimte hangt erg af van hoe de generieke ur bist motor is.Sommige Bist motoren zijn in staat om co-op met meerdere herinneringen, sommige niet.Dus gebied zal zijn verschillend voor verschillende bist motoren.

Toch hier een voorbeeld:
Gate count van een bist motor, een geheugen waarvan het adres is 10 bits breed:
1635:
Bibliotheek gebruikt TSMC
Technologie: 90nm
Gebied: 10828 lib eenheden.

Ik denk dat het zou werken op 500MHz eaisly kloksnelheid.
Hoop dat het helpt,
Kr,
Avi
http://www.vlsiip.com

Dankzij Avi.

Uw gegevens werkelijk helpen me veel.

Het zal nog beter zijn als ik kan Bist krijgt de 130nm en 65nm gegevens voor het geheugen.
Weet je waar kan ik informatie krijgen?Bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back