Gehandicapten Admin en Gast-accounts in XP Professional!

J

justcatty

Guest
Ik heb per ongeluk met een handicap de Admin en Gast accounts in XP Professional en nu als je opstart van de computer, is het niet geven u een login opties.Weet iemand hoe kopen pass?Ik heb gebruik gemaakt van de F8 aanpak en ik kan het niet krijgen om te werken.Ik heb zelfs geprobeerd om XP opnieuw te installeren en het lijkt te laden achter het login-scherm.Geen ooit admin wachtwoord instellen, zodat ik niets te vorderen hebben.Echt hulp nodig.Thanks, Cat

probeer je in te loggen op de computer?
of u wilt herstellen uw admin bestanden?

hoe kan je uitschakelen de admin optie?
de computer zorgt ervoor dat er altijd een admin gebruiker op de rekening.

als er geen wachtwoord:

voor gebruiker: Administrator
wachtwoord:

laten wachtwoord leeg.
ik
of wat doet de computer tonen u, wanneer u het op?

Ik gehandicapten alle rekeningen, waaronder de gebruiker administrateur dus nu als ik opstart het komt het niet een account voor mij te geven om op te klikken.Het is blanco aan de rechterkant.Ik heb geen gebruikersaccounts beschikbaar.

Ik kan klik op ctrl alt del en het geeft me de administrator-account, maar het verlaten van de blanco wachtwoord werkt niet.Niets werkt.

Ik denk dat er een account met beheerdersrechten links.Je hebt misschien net vergeten het wachtwoord.

1 - Als u hoeft alleen uw bestanden, gebruik maken van een Linux Live CD, verander de toegangsrechten en kopieert uw bestanden naar een andere harde schijf.U moet monteren van de schijven.

2 - Als je echt wilt dat de computer, download de Ultimate Boot CD, en ik denk dat er een password reset nut in de schijf.het gaat in het register en het verwijdert het wachtwoord.Ik ben niet zeker welke toepassing, maar je kunt proberen ze allemaal.

Heeft u probeert met behulp van de laatste Admin gebruikersnaam, en een blanco wachtwoord vergeten?
Wanneer u probeert Windows opnieuw installeert, bent u opstarten vanaf de cd?
je moet veranderen boot opties in de bios, om te controleren CD eerste.
succes.

1.Run regedit
2.Vind HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ WindowsNT \ CurrentVersion \ Winlogon
3.Wijzig waarden van parameter AutoAdminLogon 1-0 of verwijderen parameter
4.reboot

worden zal hij moeten hirens Boot CD regedit te gebruiken op de getroffen computer

Elke WinPE of BartPE gebaseerd bootable schijf met utilities O & O BlueCon, ERD Commander, RegdatXP of iets dergelijks.

Mogelijk moet u opnieuw de admin wachtwoord.Daarna krijgt u toegang tot de account via opstarten in de veilige modus.

http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back