Gegevensoverdracht tuss PC met behulp van Mobile Network Project? helpen plz

B

buts101

Guest
Wij, 4e jr Elx student heeft deze gekke idee van de overdracht van gegevens tussen twee pc's (niet in LAN), waar twee mobiele telefoons fungeert als de overdragende medium. Is het mogelijk om te communiceren mobiele set met PC. Is het mogelijk om de gegevens van overdracht naar een PC via een medium bedoeld is voor spraakoverdracht ie mobiele netwerk. We zouden allemaal graag zoveel ideeën van u voor het maken van deze gekke idee een realiteit. Primaire Bron [PC] Secundaire [mobiele telefoon] Kanaal [Mobile Newtork] Secundaire Bestemming [Mobiele telefoon] Primaire Bestemming [PC] Dank je wel.

ik heb nog geen reactie op dit bericht. heb ik post het in verkeerde forum onderwerp? plz antwoord ... ik ben van plan om mijn laatste jaar project

dat is echt gek ... de kosten: snelheid-verhouding zal hoog ........ maar het is echt spannend om het te doen ............. Uiteraard heb ik gewerkt aan het ... maar gaf het op ...... kan ik kan helpen u. ...... think u kan dit doen door DTMF ........ als ur het gebruik van de Nokia-telefoon dan u kunt gebruik maken van een usb-kabel aan te sluiten op pc .. Dit voegt een virtuele COM-poort om ur pc ... dan verwijzen naar nokia handleiding .. het heeft commando's naar een nummer .. DTMF zenden .. etc.. Ik zag een programma op de netto-dat zou verbinden twee pc's met een telefoonlijn en bestanden overbrengen ..... i Wil plaatsen de links als ik vind het ..........

Dat is niet moeilijk. De buurt van elk Movil-telefoon kan worden aangesloten op een pc, en werken als een normaal modem. Met modems kunt u twee pc's en de overdracht van gegevens met behulp van HyperTerminal en modem commando's, bijvoorbeeld.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back