gebruiken> Magnetron Studio (MWS) voor optische simulaties

E

E-goe

Guest
Hoi

Is er iemand van jullie heeft ervaring in het simuleren van optische componenten (zoals de CMOS-pixels) met MWS.

Ik weet dat Magnetron Studio is bestemd voor de berekening van RF-elektromagnetische velden (E, H-veld ...) maar als het licht is ook een elektromagnetisch veld Ik denk dat het mogelijk moet zijn simuleren E, H-veld in optische componenten alsook

Als iemand ervaring heeft met deze zal ik zeer waarderen zijn opmerkingen, critici voor het gebruik van deze EM-oplosser in dit specifieke onderwerp.

Wat zijn de punten om naar te kijken op een kritische manier en wat zijn de beperkingen van MWS voor de berekening van EM-velden met deze software?

Greetz
E-goe

Quote:

maar als het licht is ook een elektromagnetisch veld Ik denk dat het mogelijk moet zijn simuleren E, H-veld in optische componenten alsook

ja, kan CST MWS simuleren optische structuren op voorwaarde dat zij zijn niet erg groot.Als je er gecontroleerd www.cst.com website vindt u een voorbeeld simulatie op optische vezel koppeling.

Merk echter op dat in de MWS er geen vereenvoudigingen in de vergelijkingen (in tegenstelling tot optische technieken, zoals BPM) dus ik denk dat het moet langer duren dan optica simulatoren zoals BeamPROP

met vriendelijke groet,
Adel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back