Gebruik Voltage Reference om te doen een breed-swing huidige spiegel?

S

Sakuragi

Guest
Hallo, ik wil het ontwerpen van een breed-swing huidige spiegel.Dus ik gebruik deze architectuur zoals weergegeven in figuur.Maar met breed-swing, Vg1 = Vdd-VT-Vov, VG2 = (Vdd-Vov)-VT-Vov, die alle functie van Vdd, maar VBG is indepenct van Vdd.Dus deze architectuur is verkeerd.Is er een ander idee over dit zelfs dit soort spiegel van de huidige vervangen?
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

VBG is een spanning met de referentie van GND.Het is niet moeilijk om te zetten naar VBG Vbg2 met de referentie van Vdd.

Ik denk dat de opamp uitgang sluit een NMOS referentie die een constante stroom, gebruik dan deze stroom te cascode PBO bias te maken te maken (zoals de linker foto), die de schommel kan worden maximum.Hope is het nuttig voor je.

Ja, combineren de twee structre samen kunnen voldoen aan uw behoefte.
Gebruik een bandgap contast stroom tijdens de linkerkant voor brede swing huidige spiegel

Ik denk dat de figuur kan worden weergegeven in de bijlage kan nuttig zijn.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Marshel wrote:

Ik denk dat de figuur kan worden weergegeven in de bijlage kan nuttig zijn.

yeah.Just willen helpen om een bijpassende, kunt u gebruik maken van de R1 en R2 of niet.

Ik denk dat deze twee weerstand is toegevoegd voor ESD-bescherming.

hi, Marshel, waarom de IREF tak van ur circuit worden twee?Wat is het voordeel?

in circuit Marshel's, ik denk dat de W / L van P1 is twee keer zo P2 en P4 op de goede vertekening te krijgen.

rambus_ddr wrote:

Ik denk dat deze twee weerstand is toegevoegd voor ESD-bescherming.

hoi,
Dit is een V / I de spanning op de Rext is gelijk aan VBG (verstrekt door de gebruikte buffer in een-ve feedback loop)
omdat de spanning op Rext constant is dan de stroom die door het constant is en gelijk aan te VBG / Rext
so u omgezet VBG in constante stroom deze constante stroom wordt doorgegeven aan de PBO's en gespiegelde voor verder gebruik.
groeten,
A. Safwat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back