gebruik van een harde schijf in plaats van de cd-speler in een auto stereo-installatie!

H

hassenman

Guest
Ik heb veel van beschadigde cd-drives van de autoradio (mp3's en audio), dus ik dacht dat het zou geweldig zijn als ik kan het cd-station te vervangen door een harde schijf waar ik kan zet de bestanden, dus mijn vraag is: is er een manier om simuleert een cd-station en maak de stereo denk dat zijn cd drive werkt behoorlijk goed, en hoe kan ik hem de audiostream de cd gebruikt om te leveren?? elk circuit, elke suggestie? whats the probleem dat ik zou tegenkomen als ik besluit om verder te gaan en om een ​​dergelijk project te realiseren proberen? Groeten

Je kunt het. Maar harde schijf schade lijden, omdat de trillingen en het zal ergste. Een betere manier is om een ​​iPod of MP3 of MP4 conect met veel geheugen, ze niet beschadigd raken voor trillingen.

ok, alles wat ik wil is om te navigeren door de autoradio, niet van de mp3-speler of de iPod, zodat het mogelijk is om ecample om de bestanden te krijgen van een usb flash disk! Ik wil gewoon de bestanden te lezen vanaf de USB drive dan de autoradio vul de rest van het werk zoals het vroeger te maken heeft met het cd-station, is dat mogelijk, andere ideeën?

niet conventionele harde schijf, maar die zijn ontworpen voor laptops. Laptop harde schijven te weerstaan ​​veel meer trillingen dan conventionele en ik denk dat deze geschikt zijn voor gebruik in auto's.

i thnik het kost meer als je gebruik maken van een harde schijf, ........... en het is zeer gevoelig, coz het voor gebruik binnenshuis

Als je gaat om een ​​harde schijf innstall in uw auto zorg ervoor dat u het installeren liggend op zijn kant want dan in dumpt de schrijfkoppen zal gewoon op en schudden en niet het oppervlak als het zal doen als u het programma installeren "normale" krabben. Ik heb het rijden aroung op slechte wegen de hele winter met mijn Carputer en ik heb geen problemen gehad met mijn harde schijf, Quatum vuurbal 15GB.

Ik denk dat je een Flash-geheugen te gebruiken met speler en connet de output van de flitser om de in van je autoradio of uw cd auto

zijn grote ......... maar we hebben het allemaal over de trillingen van de auto ..... als we dit probleem op te lossen ................. of negeren ........ wat zijn de circuits die op de harde schijf om de digitale signalen om te zetten van de harde schijf naar audiable ....... ook hoe u deze digitale signalen te verkrijgen van de harde schijf ......... als iemand weet zou ik graag ons het schema met uitleg .............

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back