Gebruik van Allegro 15.7 's stelplaats voor Allegro 15.2

D

damian_s

Guest
Hi all,

Ik wil Allegro 15,7 gebruiken 's component voetafdruk voor Allegro 15.2.Is het mogelijk?Zo ja, hoe kan ik dat doen?

groeten,
damian_s

Er mag niet worden eventuele problemen met het gebruik van V15.7 voetafdrukken in een V15.2 ontwerp.Het enige wat u hoeft te doen is ervoor zorgen dat uw paden zijn ingesteld op waar je je voetafdrukken.

groeten

Scott

Alle u hoeft te doen is open in de voetsporen 15,2 versie en sla het op.Dan kunt u gebruik maken van de voetafdrukken.

Dank u voor uw antwoord.

Maar het feit is dat ik heb enkele voetafdrukken van Samtec gedownload en men zegt dat het een Allegro 15,7 voetafdruk.Ik probeer te openen met behulp van Allegro 15,2 maar dat mislukte.De foutmelding is "Kan het ontwerp open omdat database is opgeslagen onder een nieuwere versie en bevat functies niet compatibel met deze versie van sotfware ..."

Tot nu heb ik nog steeds niet kunt openen.

met vriendelijke groet,
damian_s

that should tell you if the part was created in V15.7.

Als u de openstelling van de symbolen (. DRA-bestand) in een tekst editor in de 6e of 7e regel moet je iets dergelijks zien allv15-710/13
dat moet je vertellen wanneer het onderdeel werd opgericht in V15.7.Zo niet dan het gedeelte waarschijnlijk niet gemaakt in V15.7.Ik heb de fout tekst voordat die u laten zien en dat komt uit probeert te openen, een versie 16 allegro in V15.7.

Hope this helps

Scott

Ja, Scott ..Ik vond dit in de tekst "allv15-77/10 /.".Nou, heb je enig idee, wat kan ik doen met deze voetafdruk, zodat ik het kan gebruiken in V15.2?

Bedankt.
damian_s

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back