gebruik maakt via de PCIe-add-in kaart; moeten adviseren

N

nathan80

Guest
im moment doet de lay-out voor een PCIe toevoegen in kaart met een 4 laags print.de hoge snelheid differentiële Rx en Tx (teeltmateriaal tot 2.5GHz signalen) worden niet geplaatst in dezelfde laag op de gouden vinger connector.

kijk de layout hieronder:

bovenste laag - rood sporen
onderste laag - blauw sporen

de Rx diff sporen zijn verbonden met de gouden vinger-connector op de bovenste laag.

de TX diff sporen heeft te gaan door middel van een caps en conncted aan de gouden vinger connector aan de onderste laag.

vertel me, als deze layout topologie gebruikt kan worden: ik kon geen richtsnoer vinden op routing hoge snelheid met behulp van differentiële sporen via
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hoi,

via het gebruik in een hoge snelheid signaal wil veroorzaken met enige vertraging, maar het belangrijkste probleem hier is dat voor LVDS-signalen je een referentievlak.

Om ervoor te zorgen dat de vergoeding volgt de huidige LVDS signaal, de beste manier om te doen is ervoor te zorgen dat het signaal op beide lagen gebruiken dezelfde referentievlak.Als u de referentievlak u enkele toevoegen via's (zelfde netto) of voeg een condensator dat de twee vliegtuigen met elkaar verbindt.(voor de levering van een manier voor de terugkeer stroom.)Neem een kijkje op een boek over dit onderwerp.

Eric Bogitin, Signal Integrity Vereenvoudigd, ISBN: 0-13-066946-6
Stephen Thieraf, High Speed Circuit Board Signal Integrity, ISBN: 1-58053-131-8
Howard W. Johnson, High Speed Digital Design, een handboek van Black Magic
Clyde F. Coombs, Printed Circuit Handbook, ISBN: 0-07-151079-6Het 'boek Coombs' is niet gericht op hoge snelheid ontwerp, maar is een grondig overzicht van ontwerp, fabricage, assemblage en testen van PCB boards.

Ik heb gedaan lay-out voor pci express 1.1 PCB

Mijn advies:

voor minimale verlies als gevolg van reflecties en andere parasieten;
i) voorkomen dat het spoor in het midden van de gouden vinger, zelfs als je dat doet, ik geloof dat je zal een teardrop gebruiken om geruisloze koppeling te garanderen;
echter, plaats het spoor in het links of rechts van de gouden vinger op deze manier je sporen zal hebben goede impedantie beëindiging; de breedte van de verhogingen te traceren wanneer traan druppel wordt gebruikt.
ii) zet je caps dichtst bij de rand als de vias aan de andere rand.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back