gebruik IC 5,141 digitaal systeem te ontwerpen

T

tran

Guest
Hi all,
Ik gebruik IC 5.141, kan ik gebruiken voor het ontwerpen van een digitaal systeem?Kan ik het gebruiken om digitale systeem beschrijven, te simuleren, en synthese?Kan ik het gebruiken om digitale systeem ontwerp zoals sommige software: Maxplus, Xilinx ..?
Kan iemand mij wat adviezen geven?
Hartelijk dank.

Voor zover ik weet, IC5 is soort van volledige custom design tool.Het is heel moeilijk om het te gebruiken voor de uitvoering digitale systemen ingewikkeld.Waarschijnlijk mensen gebruiken het om te doen analoog ontwerp.Ik heb nooit gebruiken voor digitale circuit synthese.misschien heb ik weet niet of het kan worden gebruikt in digitale vormgeving.Ik gebruik alleen Synopsys instrumenten om dit te doen werken.By the way, heeft Cadence hebben digitaal ontwerp tools.u hebt om het te controleren op zijn website.

tran wrote:

Hi all,

Ik gebruik IC 5.141, kan ik gebruiken voor het ontwerpen van een digitaal systeem?
Kan ik het gebruiken om digitale systeem beschrijven, te simuleren, en synthese?
Kan ik het gebruiken om digitale systeem ontwerp zoals sommige software: Maxplus, Xilinx ..?

Kan iemand mij wat adviezen geven?

Hartelijk dank.

Oh, lijkt het erop dat IC5 is een geweldige hulpmiddelen ongeacht in digitaal of analoog.bedankt voor de informatie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back