Gebruik AutoFix in DFT

V

VitalyM4

Guest
Hallo.

Ik heb meerdere overtreding tijdens insert_dft.Meestal C6 - achterrand haven gevangen gegevens beïnvloed door de nieuwe vangst en C26-Klok verschillende gegevens uit het afvangen klok voor stabiele cel.

Hoe lossen ze?Is het mogelijk ook om ze te herstellen met AutoFix?

Rgds

Hoi,

U kunt gebruik Autofix vermogen van DC vast te stellen klok overtredingen.Volg de opdrachten zoals ik hieronder vermeld.Verander ze volgens uw poort namen in uw ontwerp.

Deze commando's moeten deel uitmaken van uw instelling van DFT configuratie.
verklaren DFT signalen

specificeren scan configuratie

# Define de signalen voor Autofix
set_dft_signal-type Testdata-poort scanclk
set_dft_signal-type Testdata-poort reset
set_dft_signal-type Testdata-poort preset
set_dft_signal-type TESTMODE-poort TESTMODE-active_state 1

# Het inschakelen van de Autofix voor Klok, Reset en Set
set_dft_configuration-fix_clock enable-fix_reset enable-staat fix_set

# Specificeren de Autofix instellingen
# Deze informatie wordt gebruikt voor de set en reset en klok vaststelling.
set_autofix_configuration-type set-methode mux-test_data preset-control TESTMODE
set_autofix_configuration-type reset-methode mux-test_data reset-control TESTMODE
set_autofix_configuration-type klok-methode mux-test_data scanclk-control TESTMODE

# Dit vertelt de tool die optimation al was gedaan, u dont disturbe de optimisation.by doet het weer.
set_dft_insertion_configuration-synthesis_optimization none-preserve_design_name ware

create_test_protocol

preview_dft

dft_drc

insert_dft
.
.
enzovoort

THX

snr_vlsi

hoi,

Let op dat u niet kunt C6 of C26 fix met AutoFix.Deze zijn vangst overtreding en niet scannen verschuiving schendingen.Autofix zal helpen alleen in het geval waar je verschuiven problemen.

Je moet het vinden van de dekking getroffen door deze schendingen.Do "set regel negeren C6 en C26 in Tetramax en zien wat is de dekking en de dekking van deze schendingen.Het kan zijn dat er niet veel verschil, omdat Tetramax heeft intelligente patroon generatie geldige patronen te krijgen.Als het verschil is groot dan je hoeft te doen enkele handmatige vaststelling.... vlsi_eda_guy

hoi,

kan de C4 schendingen worden gewist met AutoFix indien niet C6 en C26.

b'cause Ik heb geprobeerd om AutoFix de C4 overtreding, maar ik heb hetzelfde probleem.

elke oplossing te overwinnen de C4 schending andere dan AutoFix ...zoals het aanpassen van het. spf bestand, enz. ..,Toegevoegd na 4 minuten:hi vlsi_eda_guy,

Is de C4 schending Muur met behulp AutoFix functie in DC, b'cause Ik heb geprobeerd om dezelfde C4 strijd is met AutoFix vast te stellen, maar ik heb nog steeds dezelfde overtreding.

Zo niet AutoFix, kunnen we wijzigen. Spf bestand voor het opruimen van deze C4 overtreding.Zo ja, wat is de gewenste wijziging.

THX

S. Nikhil

Hi Nikhil,

Ik heb geantwoord op uw vraag in een andere thread ook,

Als u zeker weet dat niet gereset waarde met andere klokken af kan slaan, dan verklaren de reset-pin als een constante en zich te ontdoen van C4.

-vls_eda_guy

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back