A
alecsander
Guest
Hoi.
Weet iemand een boek / papier dat beschrijft avdanced matching technieken uit de lay-out vooruitzichten?
Dat is de vraag.Nu, meer informatie.
Bij het ontwerpen van een layout voor een huidige spiegel, bijvoorbeeld, is er een groot aantal MOS transistoren betrokken.De boeken die ik lees korte beschrijving van de congruentie van deze transistors.Ik geef u het probleem dat conviced me te openen dit onderwerp; voor een gemeenschappelijk zwaartepunt layout, DIN alle boeken,
wordt het volgende patroon voor matching wordt beschreven:
ABAABA
BABBAB
BABBAB
ABAABA
Ziet er prima.MAAR, ik heb net ontdekt dat het niet goed.Een betere is:
ABABAB
BABABA
BABABA
ABABAB
In de eerste, een hond-bot regeling is hetzelfde in het linker gedeelte en in het rechter deel, maar A-en B-MOS MOS hebben niet dezelfde stress kleurverloop.
In de tweede, een hond-been in de linker gelijk aan de B-dog - been rechts.
Dit is slechts een voorbeeld.Mijn probleem is dat ik niet kan vinden theorie verklaren deze problemen.
Dus, Does anyone know boeken als deze?Hartelijk dank.
Weet iemand een boek / papier dat beschrijft avdanced matching technieken uit de lay-out vooruitzichten?
Dat is de vraag.Nu, meer informatie.
Bij het ontwerpen van een layout voor een huidige spiegel, bijvoorbeeld, is er een groot aantal MOS transistoren betrokken.De boeken die ik lees korte beschrijving van de congruentie van deze transistors.Ik geef u het probleem dat conviced me te openen dit onderwerp; voor een gemeenschappelijk zwaartepunt layout, DIN alle boeken,
wordt het volgende patroon voor matching wordt beschreven:
ABAABA
BABBAB
BABBAB
ABAABA
Ziet er prima.MAAR, ik heb net ontdekt dat het niet goed.Een betere is:
ABABAB
BABABA
BABABA
ABABAB
In de eerste, een hond-bot regeling is hetzelfde in het linker gedeelte en in het rechter deel, maar A-en B-MOS MOS hebben niet dezelfde stress kleurverloop.
In de tweede, een hond-been in de linker gelijk aan de B-dog - been rechts.
Dit is slechts een voorbeeld.Mijn probleem is dat ik niet kan vinden theorie verklaren deze problemen.
Dus, Does anyone know boeken als deze?Hartelijk dank.