Geavanceerd matching in de lay-out?

A

alecsander

Guest
Hoi.

Weet iemand een boek / papier dat beschrijft avdanced matching technieken uit de lay-out vooruitzichten?

Dat is de vraag.Nu, meer informatie.

Bij het ontwerpen van een layout voor een huidige spiegel, bijvoorbeeld, is er een groot aantal MOS transistoren betrokken.De boeken die ik lees korte beschrijving van de congruentie van deze transistors.Ik geef u het probleem dat conviced me te openen dit onderwerp; voor een gemeenschappelijk zwaartepunt layout, DIN alle boeken,
wordt het volgende patroon voor matching wordt beschreven:

ABAABA
BABBAB
BABBAB
ABAABA

Ziet er prima.MAAR, ik heb net ontdekt dat het niet goed.Een betere is:

ABABAB
BABABA
BABABA
ABABAB

In de eerste, een hond-bot regeling is hetzelfde in het linker gedeelte en in het rechter deel, maar A-en B-MOS MOS hebben niet dezelfde stress kleurverloop.
In de tweede, een hond-been in de linker gelijk aan de B-dog - been rechts.

Dit is slechts een voorbeeld.Mijn probleem is dat ik niet kan vinden theorie verklaren deze problemen.

Dus, Does anyone know boeken als deze?Hartelijk dank.

I dont weet waar je de tweede lay-out uit, maar ik
heb nog nooit eerder heeft gezien.Vanuit een esthetisch oogpunt, Ik geef de voorkeur aan de eerste.De helling zijn meer gelijkmatig verspreid over de transistoren in de eerste dan in de laatstgenoemde.

Het spijt me, maar ik geloof echt dat de tweede is beter, en ik zal het bewijzen,
en binnenkort zal ik een bericht met een foto voor een beter begrip.

Is dat boek, de kunst van het analoge indeling van Alan Hastings?in mijn opinie, de volgorde is afhankelijk van de functie en de apparatuur rond de twee apparaten.Het belangrijkste is voor de apparaten ervaring hetzelfde milieu.

Het
is een moeilijk te beslissen welke oplossing is beter.Maar de eerste maakt gebruik van een gemeenschappelijk zwaartepunt techniek alleen en het lijkt me deze oplossing is robuuster.
In verwezen papier authors've gebruikt sommige model te vergelijken verschillende layout matching technieken.U kunt proberen om een aantal onderzoeken van uw probleem in dezelfde maner.
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=877889 # 877889

Ik denk, dat gemeenschappelijke zwaartepunt layout betekent absoluut relatief symmetrie-as van symmetrie.As van symmetrie moet snijden centrum van lay-out.Zie voorbeeld
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

deel 1 is beter wanneer het proces gradiënten domineren.
Maar het nadeel is dat de noodzaak om cross-aansluiting van de apparaten vergroot de scheiding tussen geëvenaard apparaten.

Zie bijgevoegd artikel
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back